DUDEK
- Ricardas
- Pranešimai: 5486
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
Pilotas Lojak apie naujajį Nucleon 4
Automatinis vertimas:
Ar jau sutikai mūsų naujausią „Nucleon 4“?
• „Nucleon 4“ kilmė kyla tiesiogiai iš pirmųjų pasaulyje pasirodžiusių refleksinių struktūrų - „Traper“, „Action“, paskui „ReAction“. Jų tęsinys buvo keli „Nucleon“ įsikūnijimai, iki dabartinio - ketvirtojo. Mes ypatingą dėmesį skyrėme „Nucleon WRC“ šoninio pasipriešinimo deriniui su „Nucleon XX“ judrumu ir maloniu valdymu. Mes taip pat pridėjome bekompromisį „Reportair“ stabilumą. Be to, jiems pavyko padidinti greitį, keliamąją galią ir padaryti „Nucleon 4“ lengvesnį nei visi jo pirmtakai.
„Nucleon 4“ yra skirtas tarpiniams pilotams, kurie jau yra tvirtai įvaldę refleksinio skraidymo sparnais meną ir yra susipažinę su jų specifinėmis savybėmis. Vienas iš jų yra unikalus turbulencijos stabilumas, o vienintelis šio legendinio reflekso saugumo reikalavimas yra „droselis“, tai yra trimerių ir stabdžių išleidimas su papildomu akseleratoriaus presu, kuris gali būti naudojamas bet kokioje trimerių konfigūracijoje.
Labai lengvas pakilimas, patogus vairavimas ir malonus išlyginimas tūpimo metu yra mūsų dizaino standartai, tačiau „Nucleon 4“ jis yra dar labiau padidintas. Mes taip pat pagerinome skrydžių ekonomiją. Tikslinių programų spektras yra platus - nuo pramoginių ir krosinių skraidymų iki klasikinių paramotorų varžybų.
• „Nucleon 4“ naudoja naują aerodinaminį profilį. Konstrukcija pagaminta naudojant „Flexi Edge“ (FET) technologiją, kuri užtikrina geresnę priekinio krašto aerodinamiką ir standumą. Be to, tarp taikinių naudojame dvigubą sutvirtinimą (LE2R). Standūs šerdys ir kiti sutvirtinimai kartu su konkrečia priekinio krašto forma (ryklio nosis) užtikrina, kad sparnas viduje išlaikytų aukštą slėgį visame greičio diapazone. Patobulinti stovėjimo mechanizmai leidžia juos naudoti intuityviai, leidžia jums naudoti greičio sistemą visame trimerio veikimo diapazone, patogiai reguliuoti skrydžio kryptį naudojant 2D sistemą
Tinkamai parinkta alternatyvios 2D valdymo sistemos progresija leidžia užtikrintai ir be pastangų valdyti sparną, o tai ypač svarbu esant didesniam skrydžio greičiui.
Nucleon 4“ neturi „Power Attack“ sistemos, taip pat neįmanoma jos montuoti,nes akseleratorių galit naudot visose trimerių padėtyse
Paweł "Lojak" Kozarzewski
Automatinis vertimas:
Ar jau sutikai mūsų naujausią „Nucleon 4“?
• „Nucleon 4“ kilmė kyla tiesiogiai iš pirmųjų pasaulyje pasirodžiusių refleksinių struktūrų - „Traper“, „Action“, paskui „ReAction“. Jų tęsinys buvo keli „Nucleon“ įsikūnijimai, iki dabartinio - ketvirtojo. Mes ypatingą dėmesį skyrėme „Nucleon WRC“ šoninio pasipriešinimo deriniui su „Nucleon XX“ judrumu ir maloniu valdymu. Mes taip pat pridėjome bekompromisį „Reportair“ stabilumą. Be to, jiems pavyko padidinti greitį, keliamąją galią ir padaryti „Nucleon 4“ lengvesnį nei visi jo pirmtakai.
„Nucleon 4“ yra skirtas tarpiniams pilotams, kurie jau yra tvirtai įvaldę refleksinio skraidymo sparnais meną ir yra susipažinę su jų specifinėmis savybėmis. Vienas iš jų yra unikalus turbulencijos stabilumas, o vienintelis šio legendinio reflekso saugumo reikalavimas yra „droselis“, tai yra trimerių ir stabdžių išleidimas su papildomu akseleratoriaus presu, kuris gali būti naudojamas bet kokioje trimerių konfigūracijoje.
Labai lengvas pakilimas, patogus vairavimas ir malonus išlyginimas tūpimo metu yra mūsų dizaino standartai, tačiau „Nucleon 4“ jis yra dar labiau padidintas. Mes taip pat pagerinome skrydžių ekonomiją. Tikslinių programų spektras yra platus - nuo pramoginių ir krosinių skraidymų iki klasikinių paramotorų varžybų.
• „Nucleon 4“ naudoja naują aerodinaminį profilį. Konstrukcija pagaminta naudojant „Flexi Edge“ (FET) technologiją, kuri užtikrina geresnę priekinio krašto aerodinamiką ir standumą. Be to, tarp taikinių naudojame dvigubą sutvirtinimą (LE2R). Standūs šerdys ir kiti sutvirtinimai kartu su konkrečia priekinio krašto forma (ryklio nosis) užtikrina, kad sparnas viduje išlaikytų aukštą slėgį visame greičio diapazone. Patobulinti stovėjimo mechanizmai leidžia juos naudoti intuityviai, leidžia jums naudoti greičio sistemą visame trimerio veikimo diapazone, patogiai reguliuoti skrydžio kryptį naudojant 2D sistemą
Tinkamai parinkta alternatyvios 2D valdymo sistemos progresija leidžia užtikrintai ir be pastangų valdyti sparną, o tai ypač svarbu esant didesniam skrydžio greičiui.
Nucleon 4“ neturi „Power Attack“ sistemos, taip pat neįmanoma jos montuoti,nes akseleratorių galit naudot visose trimerių padėtyse
Paweł "Lojak" Kozarzewski
- Ricardas
- Pranešimai: 5486
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
Dudek įmonė praneša , jog jų gamybos komandos neaplenkė ir karantinas ir pats virusas.
Dėl to labai pailgėjo produkcijos gamybos terminai.
Regrettably, current delivery time has increased up to 20 weeks in case of paragliders and 10 weeks for the harnesses.
The reason for such long deliveries is recent surge in orders, far exceeding our production capacity.

Dėl to labai pailgėjo produkcijos gamybos terminai.
Regrettably, current delivery time has increased up to 20 weeks in case of paragliders and 10 weeks for the harnesses.
The reason for such long deliveries is recent surge in orders, far exceeding our production capacity.

- Ricardas
- Pranešimai: 5486
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
Naujausias Dudek gaminys Nucleon 4 jau Lietuvoje. Tai populiariausios klasės sparnas.Cross Country. Maršrutams, ir preciziniui skydžiui pritaikytas jau patirties turintiems pilotams.
Pociūnų padangėje šį sparną šiandien išbandė trys pilotai.
Labai puikus ekonomiškas sklendimas, lengvas startas, greitis, inovatyvus akseleratoriaus naudojimas bet kokioje trimeriu padėtyje,saugus turbulencijose… ir tai viskas viename DUDEK Nucleon 4 sparne.
Apie jį smulkiau pasiskaitysite
Dudek.eu tinklapyje.
https://dudek.eu/en/wings/?category=361
Rugpjūčio 8, nuo 06:00 SkySpa aerodrome virė darbas. Buvo išbandyta nauja įranga. Naujausias Dudek Nucleon 4 sparnas, naujas variklis Polini Thor 80, naujausia Dudek Comfort Light pakaba, lengviausi Impuls rėmai, e-props oro sraigtas.....
Įranga pripažinta tinkama eksploatacijai
. Pilotai bandytojai: Ričardas, Deividas ir svečias iš UK Vytautas, operatorius ir stebėtojas, Vidas T.






Pociūnų padangėje šį sparną šiandien išbandė trys pilotai.
Labai puikus ekonomiškas sklendimas, lengvas startas, greitis, inovatyvus akseleratoriaus naudojimas bet kokioje trimeriu padėtyje,saugus turbulencijose… ir tai viskas viename DUDEK Nucleon 4 sparne.
Apie jį smulkiau pasiskaitysite
Dudek.eu tinklapyje.
https://dudek.eu/en/wings/?category=361
Rugpjūčio 8, nuo 06:00 SkySpa aerodrome virė darbas. Buvo išbandyta nauja įranga. Naujausias Dudek Nucleon 4 sparnas, naujas variklis Polini Thor 80, naujausia Dudek Comfort Light pakaba, lengviausi Impuls rėmai, e-props oro sraigtas.....
Įranga pripažinta tinkama eksploatacijai

- Ricardas
- Pranešimai: 5486
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
Nucleon 4
„Nucleon 4“ yra klasikinis paramotorinis sparnas. Jai būdingas tvirtas refleksas, labai lengvas paleidimas, malonus vairavimas, geras ekonomiškumas ir manevringumas, idealiai tinkantis pramoginių, kruizinių ir sportinių sparnų linijai.
Jau išbandytas Lietuvoje
https://dudek.eu/en/produkt/nucleon-4/
„Nucleon 4“ yra klasikinis paramotorinis sparnas. Jai būdingas tvirtas refleksas, labai lengvas paleidimas, malonus vairavimas, geras ekonomiškumas ir manevringumas, idealiai tinkantis pramoginių, kruizinių ir sportinių sparnų linijai.
Jau išbandytas Lietuvoje
https://dudek.eu/en/produkt/nucleon-4/
- Ricardas
- Pranešimai: 5486
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Ricardas
- Pranešimai: 5486
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Ricardas
- Pranešimai: 5486
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
Lietuvoje pristatytas jau naujausias Dudek Snake 3 sparnas. Saulius Rudokas jį gavo kaip Dudek komandos narys, o paramą suteikė ir Rokiškio spaudos lyderis Sirena. Vakar Saulius atliko pirmajį skrydį. Atsiliepimą aprašys netrukus. Tai rimtų charakteristikų sparnas patyrusiems pilotams.
Greitis, manevringumas, sklendimas…..
Sėkmės Sauliau.
Saulius Rudokas:
Sveiki. Vakar su sneikiuku atlikau pirmą skrydį. Jooo... Tikrai padarė įspūdį. Naujausių technologijų prifarširuotas ir išskirtinai paklusnus sparnas. Menkiausiai paduodama komanda, atliekama be didesnių pastangų ir tiksliai. Tikrai reiks dar prie jo priprasti. Stebina aerodinaminė kokybė, su 14 kvadratų sparnu, dvimenčiu helix propeleriu ir pusiau atleistais trimeriais, užtenka 5000 apsukų, kad nežemėtum. Aišku paspaudus spydą, jau reikia atsukti rankeną iki galo.
Nauja slalominė valdymo sistema, reaguoja į kiekvieną rankos krustelėjimą, kaip yra posakis: palauk-pas jį nėra.
Šiaip žiauriai patenkintas ir tikiuosi greit aš su juo susidraugausiu
Dar daug skrydžių alikti reiks, kad pilnai išnaudočiau jį nors 80 procentų
Na kolkas tokie pirmi įspūdžiai apie jį. Visiems gražių ir saugių skrydžių!
Greitis, manevringumas, sklendimas…..
Sėkmės Sauliau.
Saulius Rudokas:
Sveiki. Vakar su sneikiuku atlikau pirmą skrydį. Jooo... Tikrai padarė įspūdį. Naujausių technologijų prifarširuotas ir išskirtinai paklusnus sparnas. Menkiausiai paduodama komanda, atliekama be didesnių pastangų ir tiksliai. Tikrai reiks dar prie jo priprasti. Stebina aerodinaminė kokybė, su 14 kvadratų sparnu, dvimenčiu helix propeleriu ir pusiau atleistais trimeriais, užtenka 5000 apsukų, kad nežemėtum. Aišku paspaudus spydą, jau reikia atsukti rankeną iki galo.




- Saulikas
- Pranešimai: 497
- Užsiregistravo: 12 Spa 2013, 08:57
- Miestas: Rokiškis
Re: DUDEK
Trumputis Dudek Snake3 "pradžios" pristatymas
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =689969503

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =689969503
Kai nučiuožia stogas, atsiveria dangus!