Pagarba Propeleriui
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Laimontas
- Skraidantis užsieniuose
- Pranešimai: 426
- Užsiregistravo: 16 Rgs 2007, 19:44
- Miestas: Šeduva
-
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 13 Spa 2009, 12:28
- Miestas: Panevezys
Re: Pagarba Propeleriui
Vien žo namuose gali tik pasibovyt.Jei rimčiau tai reikia speco pagalbos,kuris randasi toli.Reiškia ir toliau skraidom su tuo ką turim
- svajoklis
- Pranešimai: 1446
- Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
- Miestas: Taurage
Re: Pagarba Propeleriui
Bobio pasiulytas horizontalus balansavimo budas neturi tikslumo todel kad neaisku kur deti svareli . i priekine ar i prie galines briaunosLaimontas rašė:va kaip paprasciausiai balansuoti propeleri
O Laimono budas
tai tiksliausias ir geriausias budas balansuoti propeleri. tik tuo budu tiksliausia sudedami REIKIAMUOSE VIETUOSE REIKIAMAS SVARELIS. ir tai labai paprastas budas tai padaryti NAMUOSE. 8mm graztelis ir reikiamoje vietoje padaryta skylute i kuris idedama gabaliukas "storos" cinos (lydmetalio) kuris iklijuojamas ar uzvalcuojamas.. nedideliems nukrypimams galima naudoti paprasciausia laka.. ant tos menties puses kuri yra lengvasne purskiama ar tepama lakas kol propeleris atsistoja lygiai tiek isilgineje tiek skrersineje plokstumoje. (kaip lekstute ant virbalo) tai vadinamas balansavimas ant vinies
gamyba (gamyklinis kopijavimas)
viewtopic.php?f=6&t=2846&p=71374#p71374" onclick="window.open(this.href);return false;
kopijavimas (kopijavimas namu salygomis)
http://www.youtube.com/watch?v=82A5s3gR ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
o su rimtom staklem galima drozti ir aliuminius propus kurie neluš kaip medinukai
http://www.youtube.com/watch?v=tu2GFst6 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Paskutinį kartą redagavo svajoklis 27 Spa 2013, 21:52, redaguota 1 kartą(us).
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
- Ricardas
- Pranešimai: 5633
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Pagarba Propeleriui
Mums vartotojams nelabai reikia žinot visokių formulių ,niuansų ir gamybinių paslapčių..... Mums tik reikia gero propelerio.
O gerą gali pagamint kurie visa tai supranta ir investuoja į gamybą , tyrimus , bandymus , mokslo technines chemines naujoves.
Taip kaina jų ir kyla.
Yra kas ir nukopijuoja padoriai nieko neinvestuodami . Bet išvaizda dar ne viskas. Tik kaina būna gera mums.
Tokius išsirinkus iš keletos varijantų,prisitaikius skraidyt galima padoriai ir gerokai pigiau.
Aš ir rinkčiausi gero vardo gamintojo plastikinį propelerį . Nors jau vieną toki reikia turėt savo komplekte.
Tada ir skirtumus pajauti .
O gerą gali pagamint kurie visa tai supranta ir investuoja į gamybą , tyrimus , bandymus , mokslo technines chemines naujoves.
Taip kaina jų ir kyla.
Yra kas ir nukopijuoja padoriai nieko neinvestuodami . Bet išvaizda dar ne viskas. Tik kaina būna gera mums.
Tokius išsirinkus iš keletos varijantų,prisitaikius skraidyt galima padoriai ir gerokai pigiau.
Aš ir rinkčiausi gero vardo gamintojo plastikinį propelerį . Nors jau vieną toki reikia turėt savo komplekte.
Tada ir skirtumus pajauti .
- svajoklis
- Pranešimai: 1446
- Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
- Miestas: Taurage
Re: Pagarba propeleriui
Propelerio suderinamumas su varikliu.
Mano manymu tai yra svarbiausia. Svarbu, kad paspaudus visą gazą variklio apsukos neviršytų maksimalių leistinų variklio apsukų, nes tai gali pakenkti varikliui, o traukos padidėjimo vistiek neatsiras.
virsijus leistinas gamyklines apsukas trauka dideja labai nedaug tir traukos kreive staigiai linksta atgal. jei propelerio menciu galu greitis virsija garso greiti yra tikimybe kad propo galai nulakstys. (gaunasi kaip ir kavitacijos efektas) smugine garso banga rezonuoja ir gadina propa
Pavyzdžiui, siekdami sumažinti propelerio keliamą triukšmą turėtume naudoti plačias mentes, kurių galų greitis yra mažas.
sitos vietos nesupratau??? sakykim propas su siaurom mentim (propu skersmenys vienodi) sukasi 2600 ir menties greitis sakykum 200m/s tai placiom mentim tuo sraigto galai suksis greiciau?>
ar leciau?
Iš savo patirties pasakysiu, kad turiu du visiškai skirtingų profilių medinius propelerius, kurie duoda tokias pačias variklio apsukas ir tokią pačią statinę trauką.
skirtingu profiliu sraigtu trauka labai artima (labai mazai skiriasi)
Propelerio mentės dažnis neturi priklausyti nuo variklio sūkių dažnio.
cia irgi neaisku???
jei propas sukasi 1000 aps/mon greiciua perdavimo skaicius ( redukcija) 3 tai sraigtas sukasi 333.33333
iseitu kad padavus gazo variklis sukasi 10000 aps/min greiciu tai propo kokios bus apsukos jei nesutaps daznis? (neskaiciuojam dirzelio prabuksavimo ar sankabos praslydimo)
Aerodinamiškai siekiama parinkti propelerį, kuris būtų naudingas ir esant kreiseriniam režimui, ir pakilimo metu, kai veikia didelė statinė trauka. Fiksuoto žingsnio propeleriams ieškoma kompromiso tarp šių dviejų režimų.
Kaip tik paramotoro atveju propelerio menčių kampas yra fiksuotas.
Esant bet kokiam fiksuotam kampui, maksimalus propelerio efektyvumas yra tik viena galima reikšmė. Tai reiškia, kad esamo propelerio judėjimas esant tam tikriems variklio sūkiams bus maksimaliai efektyvus tik vienam skridimo greičiui. Dažniausiai parenkamas kompromisas – kažkur per vidurį. Tas kas turi galimybę pasireguliuoti kambą plastikiniuose propeleriuose, gali susirasti sau tinkantį variantą, priklausomai nuo skraidymo stiliaus. Nuo to priklausys ir kuro sunaudojimas...
tiek paramotorams tiek ULO lektuveliams sraigtai skaiciuojami artimu 0 skridimo greiciui (|kadangi ju greiciai yra salyginai mazi)
Несколько замечаний применительно к расчетной скорости. Воздушный винт фиксированного шага, как известно, является однорежимным. Это означает, что максимальный КПД он обеспечивает только на одной — расчетной — скорости и (для летательного аппарата) только на одной расчетной высоте. Однако мы все же будем полагать, что расчетная высота (в том числе и для любительского самолета) близка к нулю, а расчетная скорость задается самим конструктором.
http://hobbyport.ru/mk_other/okb_mk/881 ... y_vint.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Taigi, mano nuomone jei teisingai pagamintas ir parinktas propeleris, visai nesvarbu ar jis medinis ar plastikinis.
pilnai sutinku
ir dar siek tiek medziagos
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jEn7-H99Ko" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl ... 7371955/60" onclick="window.open(this.href);return false;
Mano manymu tai yra svarbiausia. Svarbu, kad paspaudus visą gazą variklio apsukos neviršytų maksimalių leistinų variklio apsukų, nes tai gali pakenkti varikliui, o traukos padidėjimo vistiek neatsiras.
virsijus leistinas gamyklines apsukas trauka dideja labai nedaug tir traukos kreive staigiai linksta atgal. jei propelerio menciu galu greitis virsija garso greiti yra tikimybe kad propo galai nulakstys. (gaunasi kaip ir kavitacijos efektas) smugine garso banga rezonuoja ir gadina propa
Pavyzdžiui, siekdami sumažinti propelerio keliamą triukšmą turėtume naudoti plačias mentes, kurių galų greitis yra mažas.
sitos vietos nesupratau??? sakykim propas su siaurom mentim (propu skersmenys vienodi) sukasi 2600 ir menties greitis sakykum 200m/s tai placiom mentim tuo sraigto galai suksis greiciau?>
ar leciau?
Iš savo patirties pasakysiu, kad turiu du visiškai skirtingų profilių medinius propelerius, kurie duoda tokias pačias variklio apsukas ir tokią pačią statinę trauką.
skirtingu profiliu sraigtu trauka labai artima (labai mazai skiriasi)
Propelerio mentės dažnis neturi priklausyti nuo variklio sūkių dažnio.
cia irgi neaisku???
jei propas sukasi 1000 aps/mon greiciua perdavimo skaicius ( redukcija) 3 tai sraigtas sukasi 333.33333
iseitu kad padavus gazo variklis sukasi 10000 aps/min greiciu tai propo kokios bus apsukos jei nesutaps daznis? (neskaiciuojam dirzelio prabuksavimo ar sankabos praslydimo)
Aerodinamiškai siekiama parinkti propelerį, kuris būtų naudingas ir esant kreiseriniam režimui, ir pakilimo metu, kai veikia didelė statinė trauka. Fiksuoto žingsnio propeleriams ieškoma kompromiso tarp šių dviejų režimų.
Kaip tik paramotoro atveju propelerio menčių kampas yra fiksuotas.
Esant bet kokiam fiksuotam kampui, maksimalus propelerio efektyvumas yra tik viena galima reikšmė. Tai reiškia, kad esamo propelerio judėjimas esant tam tikriems variklio sūkiams bus maksimaliai efektyvus tik vienam skridimo greičiui. Dažniausiai parenkamas kompromisas – kažkur per vidurį. Tas kas turi galimybę pasireguliuoti kambą plastikiniuose propeleriuose, gali susirasti sau tinkantį variantą, priklausomai nuo skraidymo stiliaus. Nuo to priklausys ir kuro sunaudojimas...
tiek paramotorams tiek ULO lektuveliams sraigtai skaiciuojami artimu 0 skridimo greiciui (|kadangi ju greiciai yra salyginai mazi)
Несколько замечаний применительно к расчетной скорости. Воздушный винт фиксированного шага, как известно, является однорежимным. Это означает, что максимальный КПД он обеспечивает только на одной — расчетной — скорости и (для летательного аппарата) только на одной расчетной высоте. Однако мы все же будем полагать, что расчетная высота (в том числе и для любительского самолета) близка к нулю, а расчетная скорость задается самим конструктором.
http://hobbyport.ru/mk_other/okb_mk/881 ... y_vint.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Taigi, mano nuomone jei teisingai pagamintas ir parinktas propeleris, visai nesvarbu ar jis medinis ar plastikinis.
pilnai sutinku
ir dar siek tiek medziagos
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jEn7-H99Ko" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl ... 7371955/60" onclick="window.open(this.href);return false;
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
- svajoklis
- Pranešimai: 1446
- Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
- Miestas: Taurage
Re: Pagarba Propeleriui
Propelerio gamyba namu salygomis
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
- Bobis
- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
- Miestas: Vilnius
Re: Pagarba propeleriui
Mūsų propelerių galų greitis yra apie pusė Macho. Todėl kai kurioje literatūroje sakoma, kad propelerio galai gali būti ir ižapvalinti ir nukirst, kas didelės įtakos traukai neturi, nes ir taip galai traukoje beveik nedalyvauja. Ir garsui didelės įtakos nedaro. Nors?svajoklis rašė:....Mano manymu tai yra svarbiausia. Svarbu, kad paspaudus visą gazą variklio apsukos neviršytų maksimalių leistinų variklio apsukų, nes tai gali pakenkti varikliui, o traukos padidėjimo vistiek neatsiras.
virsijus leistinas gamyklines apsukas trauka dideja labai nedaug tir traukos kreive staigiai linksta atgal. jei propelerio menciu galu greitis virsija garso greiti yra tikimybe kad propo galai nulakstys. (gaunasi kaip ir kavitacijos efektas) smugine garso banga rezonuoja ir gadina propa
...
Dėl garso. Mano supratimu kuo siauresnės mentys, tuo didesnis jų pasukimo kampas turi būti naudojamas arba didinamas propelerio apsukų skaičius, norint išlaikyti tą pačią trauką. O tai didina garsą. Juk visi namų ventiliatoriai daromi su didelėm mentimis ir mažų sūkių, kad dirbtų tyliai. Kitaip ožtų kaip britva. Bet viskas turi savo ribas ir logiką. Kaip sakiau - tai menas
Taip, toks balansavimas namų salygom kaip Laimontas nurodė yra geriausias.
Tik nesupratau Aivaro komentaro kodėl plastikinis t.y. sunkesnis propeleris yra geriau nei lengvas.
Turėti reikia visokių propelerių, kaip ir motociklų: čioperių, krosinių ir pan. Nuo nuotaikos pasirinkti tada galėsi
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Pagarba Propeleriui
Parašiau žodį "svoris" ir nepaaiškinau. Persiprašau. Be abejonės tikiu, kad lengvesnis svoriu geriau
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.
-
- Pilotai
- Pranešimai: 745
- Užsiregistravo: 28 Rgp 2007, 20:23
- Miestas: Vilnius
Re: Pagarba Propeleriui
Pritariu Ričardui, "Mums vartotojams nelabai reikia žinot visokių formulių, niuansų ir gamybinių paslapčių..... Mums tik reikia gero propelerio."
O kas liečia jo "gerumą", tai čia labai tiktų tas video, kurį kažkas įdėjo į "Pajuokaukim" skyrelį, apie tai, kaip stiuardėsė aiškina "kodėl lėktuvas skrenda".
Neseniai įsigyjau Helix propą Top'ui. Ir, nors prieš tai skraidžiau su Top'o originaliu plastikiniu propeleriu, bet, ar dėl to, kad anas jau du kart restauruotas, ar dar dėl kokių "formulių, niuansų ir gamybinių paslapčių", bet "nugaros nervu jaučiu" - su nauju Helix'u geriau. Lyg ir dar mažiau vibracijos skrendant, kurios Top'as ir taip beveik neturi, ir startuojant lyg geresnė trauka. Originalo mentys gan lanksčios, Helx'o kietos. Bet tai tokie niuansai, kad...ko gero viską ir lemia.
Iš principo pritariu Aivaro "išvedžiojimams". Ir, naudodamasis proga sakau - ačiu už Helix'ą.
Aš manau, kad: tie kas tiksliai nežino "kodėl lėktuvas skrenda" pasmerkti pasitikėti brendais. O tie kas žino - pasmerkti diskutuoti.
O kas liečia jo "gerumą", tai čia labai tiktų tas video, kurį kažkas įdėjo į "Pajuokaukim" skyrelį, apie tai, kaip stiuardėsė aiškina "kodėl lėktuvas skrenda".
Neseniai įsigyjau Helix propą Top'ui. Ir, nors prieš tai skraidžiau su Top'o originaliu plastikiniu propeleriu, bet, ar dėl to, kad anas jau du kart restauruotas, ar dar dėl kokių "formulių, niuansų ir gamybinių paslapčių", bet "nugaros nervu jaučiu" - su nauju Helix'u geriau. Lyg ir dar mažiau vibracijos skrendant, kurios Top'as ir taip beveik neturi, ir startuojant lyg geresnė trauka. Originalo mentys gan lanksčios, Helx'o kietos. Bet tai tokie niuansai, kad...ko gero viską ir lemia.
Iš principo pritariu Aivaro "išvedžiojimams". Ir, naudodamasis proga sakau - ačiu už Helix'ą.
Aš manau, kad: tie kas tiksliai nežino "kodėl lėktuvas skrenda" pasmerkti pasitikėti brendais. O tie kas žino - pasmerkti diskutuoti.
- LY2EK
- MadPilots™
- Pranešimai: 308
- Užsiregistravo: 10 Gru 2011, 00:51
- Miestas: Molėtai
- Susisiekti:
Re: Pagarba Propeleriui
O aš visgi likčiau prie nuomonės, kad esame pilotai, ne stiuardesės, ir apie savo "lėktuvus" turėtume žinoti daugiau, nei kad propeleris reikalingas pūsti orą, o oras reikalingas tam, kad galėtumėme skristi. Yra tam tikri pagrindai, apie kuriuos privalo žinoti kiekvienas turintis paramotorą. Kad nebūtų kaip iš to anekdoto, dėl žieminio ir vasarinio oro padangose.
Ernestas K.
+370 601 24619
+370 601 24619