Pagarba Propeleriui

Skraidymo įranga,Eksesuarai,Remontas
Paramotors and Paraglidig equipments
Vartotojo avataras
Laimontas
Skraidantis užsieniuose
Pranešimai: 426
Užsiregistravo: 16 Rgs 2007, 19:44
Miestas: Šeduva

Pagarba Propeleriui

Standartinė Laimontas » 27 Spa 2013, 19:14

va kaip paprasciausiai balansuoti propeleri

PAP Moster+
Dudek Snake 20

SigitasT
Pranešimai: 443
Užsiregistravo: 13 Spa 2009, 12:28
Miestas: Panevezys

Re: Pagarba Propeleriui

Standartinė SigitasT » 27 Spa 2013, 20:50

Vien žo namuose gali tik pasibovyt.Jei rimčiau tai reikia speco pagalbos,kuris randasi toli.Reiškia ir toliau skraidom su tuo ką turim :confused:

Vartotojo avataras
svajoklis
Pranešimai: 1446
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
Miestas: Taurage

Re: Pagarba Propeleriui

Standartinė svajoklis » 27 Spa 2013, 21:32

Laimontas rašė:va kaip paprasciausiai balansuoti propeleri

Bobio pasiulytas horizontalus balansavimo budas neturi tikslumo todel kad neaisku kur deti svareli . i priekine ar i prie galines briaunos
O Laimono budas
tai tiksliausias ir geriausias budas balansuoti propeleri. tik tuo budu tiksliausia sudedami REIKIAMUOSE VIETUOSE REIKIAMAS SVARELIS. ir tai labai paprastas budas tai padaryti NAMUOSE. 8mm graztelis ir reikiamoje vietoje padaryta skylute i kuris idedama gabaliukas "storos" cinos (lydmetalio) kuris iklijuojamas ar uzvalcuojamas.. nedideliems nukrypimams galima naudoti paprasciausia laka.. ant tos menties puses kuri yra lengvasne purskiama ar tepama lakas kol propeleris atsistoja lygiai tiek isilgineje tiek skrersineje plokstumoje. (kaip lekstute ant virbalo) tai vadinamas balansavimas ant vinies

gamyba (gamyklinis kopijavimas)
viewtopic.php?f=6&t=2846&p=71374#p71374" onclick="window.open(this.href);return false;
kopijavimas (kopijavimas namu salygomis)
http://www.youtube.com/watch?v=82A5s3gR ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
o su rimtom staklem galima drozti ir aliuminius propus kurie neluš kaip medinukai
http://www.youtube.com/watch?v=tu2GFst6 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Paskutinį kartą redagavo svajoklis 27 Spa 2013, 21:52, redaguota 1 kartą(us).
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4

Vartotojo avataras
Ricardas
Pranešimai: 5633
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Pagarba Propeleriui

Standartinė Ricardas » 27 Spa 2013, 21:34

Mums vartotojams nelabai reikia žinot visokių formulių ,niuansų ir gamybinių paslapčių..... Mums tik reikia gero propelerio.
O gerą gali pagamint kurie visa tai supranta ir investuoja į gamybą , tyrimus , bandymus , mokslo technines chemines naujoves.
Taip kaina jų ir kyla.

Yra kas ir nukopijuoja padoriai nieko neinvestuodami . Bet išvaizda dar ne viskas. Tik kaina būna gera mums.
Tokius išsirinkus iš keletos varijantų,prisitaikius skraidyt galima padoriai ir gerokai pigiau.

Aš ir rinkčiausi gero vardo gamintojo plastikinį propelerį . Nors jau vieną toki reikia turėt savo komplekte.
Tada ir skirtumus pajauti .

Vartotojo avataras
svajoklis
Pranešimai: 1446
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
Miestas: Taurage

Re: Pagarba propeleriui

Standartinė svajoklis » 27 Spa 2013, 22:21

Propelerio suderinamumas su varikliu.
Mano manymu tai yra svarbiausia. Svarbu, kad paspaudus visą gazą variklio apsukos neviršytų maksimalių leistinų variklio apsukų, nes tai gali pakenkti varikliui, o traukos padidėjimo vistiek neatsiras.
virsijus leistinas gamyklines apsukas trauka dideja labai nedaug tir traukos kreive staigiai linksta atgal. jei propelerio menciu galu greitis virsija garso greiti yra tikimybe kad propo galai nulakstys. (gaunasi kaip ir kavitacijos efektas) smugine garso banga rezonuoja ir gadina propa

Pavyzdžiui, siekdami sumažinti propelerio keliamą triukšmą turėtume naudoti plačias mentes, kurių galų greitis yra mažas.
sitos vietos nesupratau??? sakykim propas su siaurom mentim (propu skersmenys vienodi) sukasi 2600 ir menties greitis sakykum 200m/s tai placiom mentim tuo sraigto galai suksis greiciau?>
ar leciau?

Iš savo patirties pasakysiu, kad turiu du visiškai skirtingų profilių medinius propelerius, kurie duoda tokias pačias variklio apsukas ir tokią pačią statinę trauką.


skirtingu profiliu sraigtu trauka labai artima (labai mazai skiriasi)


Propelerio mentės dažnis neturi priklausyti nuo variklio sūkių dažnio.
cia irgi neaisku???
jei propas sukasi 1000 aps/mon greiciua perdavimo skaicius ( redukcija) 3 tai sraigtas sukasi 333.33333
iseitu kad padavus gazo variklis sukasi 10000 aps/min greiciu tai propo kokios bus apsukos jei nesutaps daznis? (neskaiciuojam dirzelio prabuksavimo ar sankabos praslydimo)

Aerodinamiškai siekiama parinkti propelerį, kuris būtų naudingas ir esant kreiseriniam režimui, ir pakilimo metu, kai veikia didelė statinė trauka. Fiksuoto žingsnio propeleriams ieškoma kompromiso tarp šių dviejų režimų.
Kaip tik paramotoro atveju propelerio menčių kampas yra fiksuotas.
Esant bet kokiam fiksuotam kampui, maksimalus propelerio efektyvumas yra tik viena galima reikšmė. Tai reiškia, kad esamo propelerio judėjimas esant tam tikriems variklio sūkiams bus maksimaliai efektyvus tik vienam skridimo greičiui. Dažniausiai parenkamas kompromisas – kažkur per vidurį. Tas kas turi galimybę pasireguliuoti kambą plastikiniuose propeleriuose, gali susirasti sau tinkantį variantą, priklausomai nuo skraidymo stiliaus. Nuo to priklausys ir kuro sunaudojimas...
tiek paramotorams tiek ULO lektuveliams sraigtai skaiciuojami artimu 0 skridimo greiciui (|kadangi ju greiciai yra salyginai mazi)
Несколько замечаний применительно к расчетной скорости. Воздушный винт фиксированного шага, как известно, является однорежимным. Это означает, что максимальный КПД он обеспечивает только на одной — расчетной — скорости и (для летательного аппарата) только на одной расчетной высоте. Однако мы все же будем полагать, что расчетная высота (в том числе и для любительского самолета) близка к нулю, а расчетная скорость задается самим конструктором.
http://hobbyport.ru/mk_other/okb_mk/881 ... y_vint.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Taigi, mano nuomone jei teisingai pagamintas ir parinktas propeleris, visai nesvarbu ar jis medinis ar plastikinis.

pilnai sutinku

ir dar siek tiek medziagos
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jEn7-H99Ko" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl ... 7371955/60" onclick="window.open(this.href);return false;
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4

Vartotojo avataras
svajoklis
Pranešimai: 1446
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
Miestas: Taurage

Re: Pagarba Propeleriui

Standartinė svajoklis » 27 Spa 2013, 23:01

Propelerio gamyba namu salygomis

Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4

Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: Pagarba propeleriui

Standartinė Bobis » 28 Spa 2013, 10:21

svajoklis rašė:....Mano manymu tai yra svarbiausia. Svarbu, kad paspaudus visą gazą variklio apsukos neviršytų maksimalių leistinų variklio apsukų, nes tai gali pakenkti varikliui, o traukos padidėjimo vistiek neatsiras.
virsijus leistinas gamyklines apsukas trauka dideja labai nedaug tir traukos kreive staigiai linksta atgal. jei propelerio menciu galu greitis virsija garso greiti yra tikimybe kad propo galai nulakstys. (gaunasi kaip ir kavitacijos efektas) smugine garso banga rezonuoja ir gadina propa
...
Mūsų propelerių galų greitis yra apie pusė Macho. Todėl kai kurioje literatūroje sakoma, kad propelerio galai gali būti ir ižapvalinti ir nukirst, kas didelės įtakos traukai neturi, nes ir taip galai traukoje beveik nedalyvauja. Ir garsui didelės įtakos nedaro. Nors?
Dėl garso. Mano supratimu kuo siauresnės mentys, tuo didesnis jų pasukimo kampas turi būti naudojamas arba didinamas propelerio apsukų skaičius, norint išlaikyti tą pačią trauką. O tai didina garsą. Juk visi namų ventiliatoriai daromi su didelėm mentimis ir mažų sūkių, kad dirbtų tyliai. Kitaip ožtų kaip britva. Bet viskas turi savo ribas ir logiką. Kaip sakiau - tai menas :)

Taip, toks balansavimas namų salygom kaip Laimontas nurodė yra geriausias.

Tik nesupratau Aivaro komentaro kodėl plastikinis t.y. sunkesnis propeleris yra geriau nei lengvas.

Turėti reikia visokių propelerių, kaip ir motociklų: čioperių, krosinių ir pan. Nuo nuotaikos pasirinkti tada galėsi :)

Vartotojo avataras
Ai varom
MadPilots™
Pranešimai: 2233
Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Pagarba Propeleriui

Standartinė Ai varom » 28 Spa 2013, 11:56

Parašiau žodį "svoris" ir nepaaiškinau. Persiprašau. Be abejonės tikiu, kad lengvesnis svoriu geriau :!wink:
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.

Sigis
Pilotai
Pranešimai: 745
Užsiregistravo: 28 Rgp 2007, 20:23
Miestas: Vilnius

Re: Pagarba Propeleriui

Standartinė Sigis » 28 Spa 2013, 20:38

Pritariu Ričardui, "Mums vartotojams nelabai reikia žinot visokių formulių, niuansų ir gamybinių paslapčių..... Mums tik reikia gero propelerio."
O kas liečia jo "gerumą", tai čia labai tiktų tas video, kurį kažkas įdėjo į "Pajuokaukim" skyrelį, apie tai, kaip stiuardėsė aiškina "kodėl lėktuvas skrenda".
Neseniai įsigyjau Helix propą Top'ui. Ir, nors prieš tai skraidžiau su Top'o originaliu plastikiniu propeleriu, bet, ar dėl to, kad anas jau du kart restauruotas, ar dar dėl kokių "formulių, niuansų ir gamybinių paslapčių", bet "nugaros nervu jaučiu" - su nauju Helix'u geriau. Lyg ir dar mažiau vibracijos skrendant, kurios Top'as ir taip beveik neturi, ir startuojant lyg geresnė trauka. Originalo mentys gan lanksčios, Helx'o kietos. Bet tai tokie niuansai, kad...ko gero viską ir lemia.
Iš principo pritariu Aivaro "išvedžiojimams". Ir, naudodamasis proga sakau - ačiu už Helix'ą.
Aš manau, kad: tie kas tiksliai nežino "kodėl lėktuvas skrenda" pasmerkti pasitikėti brendais. O tie kas žino - pasmerkti diskutuoti.

Vartotojo avataras
LY2EK
MadPilots™
Pranešimai: 308
Užsiregistravo: 10 Gru 2011, 00:51
Miestas: Molėtai
Susisiekti:

Re: Pagarba Propeleriui

Standartinė LY2EK » 28 Spa 2013, 21:47

O aš visgi likčiau prie nuomonės, kad esame pilotai, ne stiuardesės, ir apie savo "lėktuvus" turėtume žinoti daugiau, nei kad propeleris reikalingas pūsti orą, o oras reikalingas tam, kad galėtumėme skristi. Yra tam tikri pagrindai, apie kuriuos privalo žinoti kiekvienas turintis paramotorą. Kad nebūtų kaip iš to anekdoto, dėl žieminio ir vasarinio oro padangose. :sarcastic:
Ernestas K.
+370 601 24619

Skelbti atsakymą