T r a i k a i
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Ricardas
- Pranešimai: 5633
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Kęstutis M
- MadPilots™
- Pranešimai: 2716
- Užsiregistravo: 29 Sau 2007, 11:36
Re: Traikai
Nu Rimui gal ir nebetiks. Bet Aivarui gali dar sueitiRicardas rašė:Va traikelis .....
NUOTYKIAI DAR LAUKIA!!!
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ricardas
- Pranešimai: 5633
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Traikai
Įdomu ar Rimantas ar Aivaras greičiau tokį "traikelį" susiorganizuotų.....
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Traikai
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.
- Renvis
- Bendramintis
- Pranešimai: 2013
- Užsiregistravo: 12 Gru 2005, 10:43
- Miestas: Vilnius
Re: Traikai
Geriau jau toki
Užsąkymai priimami telefonu 8 652 31760
Kaina http://www.renvimoto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Išbandyti galima Antakalnyje
Jau Lietuvoje
Užsąkymai priimami telefonu 8 652 31760
Kaina http://www.renvimoto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Išbandyti galima Antakalnyje
Jau Lietuvoje
- Prikabinti failai
-
- Tinka ir Moterims
- 15453_164343061397_4672393_n.jpg (47.17 KiB) Peržiūrėta 11225 karus(ų)
- Ricardas
- Pranešimai: 5633
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Traikai
Naujienos iš BAILEY :
http://www.ojovolador.com/eng/paramotor/?show=2130" onclick="window.open(this.href);return false;
According to Paul, the most interesting thing about this this new engine is that offers 30 HP with its 160cc, in a very linear way and with a low vibration level thanks to its two opposite cylinders. All this with a reduced weight of only 15.5 Kg. We expect to do a full review of it as soon as it is ready.
http://www.baileyaviation.com/News_Hornet1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ojovolador.com/eng/paramotor/?show=2130" onclick="window.open(this.href);return false;
According to Paul, the most interesting thing about this this new engine is that offers 30 HP with its 160cc, in a very linear way and with a low vibration level thanks to its two opposite cylinders. All this with a reduced weight of only 15.5 Kg. We expect to do a full review of it as soon as it is ready.
http://www.baileyaviation.com/News_Hornet1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- MadPilots™
- Pranešimai: 880
- Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 11:38
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Traikai
Kaina kosmine 2200 svariuku vien uz motoriuka. Cia aiksu be PVMo.
- Raimucka
- MadPilots™
- Pranešimai: 1882
- Užsiregistravo: 17 Gru 2005, 21:39
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: Traikai
Klubo valdybos vardu - dyleriukais nebusimMindaugas rašė:Kaina kosmine 2200 svariuku vien uz motoriuka. Cia aiksu be PVMo.
http://www.MadPilots.lt
Jei nužudysi visus mano demonus, mano angelai numirs taip pat..
Jei nužudysi visus mano demonus, mano angelai numirs taip pat..
-
- Pilotai
- Pranešimai: 606
- Užsiregistravo: 30 Lap 2005, 14:08
- Miestas: Prienai-Pociunai
- Susisiekti:
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Traikai
Keletas įdomypybių traikininkams
Vis dažniau užmatau, kad pilotai montuojasi papildomą lanką traiko priekio viršuje. Ant jo atsigula traikas, jei (kai) apsiverti
Motoras keturtaktis, dirba afigienai gražiai, kaip lėktuvas. Atrodo irgi rimtai, ale tik 28AG.
O vat Nirvanos dvicilindris dvitaktis 360 kubikų duoda 120 kg traukos.
Pilotai perdavė patarimą Lietuvos tarataikininkams - pamirškit A eiles. Jokių jų laikymų starto metu. Viskas daug paprasčiau, nei gali atrodyt - tiesiog virvutės į laisvus galus (net puoliau filmuot startą, įdėsiu, jei pavyks). Sparnams, siūtiems spec.traikams montuojamos kilputės:
Jei tokio bajerio nėra, tiesiog prie A eilių deltų:
Traike kukli avionika:
Užsimaniau tokio interkomo, bet žmogus mokėjo 2000 Eur, tai atsimaniau. Susijungia viskas, visaip ir belenkaip. Komplekte laidai, 4 radiofikuotos ausinės su mikrafais ir aparačiukas.
Nirvanos dviviečiame traike įdomiai sumontuota atlenkiama sėdynė, apsičiupinau, kad neturiu nuotraukos, nes nufilmuota - laukite.
Tai naujas Raimuckos pusbratano, Rusijos ir Pasaulio dviviečių traikų čempiono Kirilo sparnas Hadron 34 Cabrio su jo išradimu, kurį pritaikė Ispanijoj Nucleon Cabrio WRC - atvirkščiai veikiantis spydas.
Mintis tokia - standartinę spydo sistemą montuoja tik į kojinį tandemą Hadron 34 DUO, nes su 200 kg svoriu spydą pamaigyti dar šansų yra, o su 300 kg prisitempti reflekso priekinę briauną - jokių. Tada rusas sugalvojo apgauti refleksą (ir viskas tik dėl sportinių ambicijų suskristi kuo geriau slalomus) - prieš ateinant į slalomo trąsą visiškai atleidžiami trimeriai ir maksimaliu greičiu skrendama tiesiojoje. Spydas pritaisytas prie tos vietos, kur prisiūta trimerio sagtis. Prieš slalomo posūkį pilotas mina spydą ir prisitraukia visą galinę briauną lyg užsitrauktų trimerius, lėtai apsisuka, o po posūkio vėl sulenkia kojytes ir pjauna tolyn.
Vis dažniau užmatau, kad pilotai montuojasi papildomą lanką traiko priekio viršuje. Ant jo atsigula traikas, jei (kai) apsiverti
Motoras keturtaktis, dirba afigienai gražiai, kaip lėktuvas. Atrodo irgi rimtai, ale tik 28AG.
O vat Nirvanos dvicilindris dvitaktis 360 kubikų duoda 120 kg traukos.
Pilotai perdavė patarimą Lietuvos tarataikininkams - pamirškit A eiles. Jokių jų laikymų starto metu. Viskas daug paprasčiau, nei gali atrodyt - tiesiog virvutės į laisvus galus (net puoliau filmuot startą, įdėsiu, jei pavyks). Sparnams, siūtiems spec.traikams montuojamos kilputės:
Jei tokio bajerio nėra, tiesiog prie A eilių deltų:
Traike kukli avionika:
Užsimaniau tokio interkomo, bet žmogus mokėjo 2000 Eur, tai atsimaniau. Susijungia viskas, visaip ir belenkaip. Komplekte laidai, 4 radiofikuotos ausinės su mikrafais ir aparačiukas.
Nirvanos dviviečiame traike įdomiai sumontuota atlenkiama sėdynė, apsičiupinau, kad neturiu nuotraukos, nes nufilmuota - laukite.
Tai naujas Raimuckos pusbratano, Rusijos ir Pasaulio dviviečių traikų čempiono Kirilo sparnas Hadron 34 Cabrio su jo išradimu, kurį pritaikė Ispanijoj Nucleon Cabrio WRC - atvirkščiai veikiantis spydas.
Mintis tokia - standartinę spydo sistemą montuoja tik į kojinį tandemą Hadron 34 DUO, nes su 200 kg svoriu spydą pamaigyti dar šansų yra, o su 300 kg prisitempti reflekso priekinę briauną - jokių. Tada rusas sugalvojo apgauti refleksą (ir viskas tik dėl sportinių ambicijų suskristi kuo geriau slalomus) - prieš ateinant į slalomo trąsą visiškai atleidžiami trimeriai ir maksimaliu greičiu skrendama tiesiojoje. Spydas pritaisytas prie tos vietos, kur prisiūta trimerio sagtis. Prieš slalomo posūkį pilotas mina spydą ir prisitraukia visą galinę briauną lyg užsitrauktų trimerius, lėtai apsisuka, o po posūkio vėl sulenkia kojytes ir pjauna tolyn.
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.