Prisikabines varikli su "dubovu" sparnu be speed'o skrisi greiciau, nei su 2/3. Pastarajasis, vos padidinus trauka, is karto soka i virsu ir greicio kaip ner, taip ner. Tai ypac pasireiskia vejuotomis salygomis (gerai prisimenu, kaip Elegijus Aleksote dusinosi su savo NOVA 2/3).liotcik rašė:... tai yra DHV-1 parasparnis, siaip as ji naudoju savo mokiniams. Paprastas "dubovas" parasparnis ir dar is golvenoro. Aerodinamine kokybe mokinant manes visiskai nejaudina.
O su motoru tai tik mano pirmieji skrydziai, neturiu informacijos is parasparnio i sistema, jauciuosi daugiau kaip svoris, o ne pilotas, todel pradziai pasiiemiau DHV-1; su motoru kokybe ir zemejimas manau toli grazu ne pirminis dalykas. Be to neturiu zapaskes.... Kitam sezonui manau sest ant 2/3 dar nezinau kokio.
Matyt labai ipratai nuolatos buti "teliuoskuojamu" termiku, kad jautiesi kaip "svoris", kuomet skrendant su varikliu Taves nekrato. Cia kazkas panasaus, kaip jaustis ne vairuotoju, o "kroviniu" automobilyje, kuris neslydineja ant kelio, o vaziuoja stabiliai.
Prie 2/3 sparno variklio geriau nekabink, nes visai nusivilsi... paramotorais .