LiPo akumuliatorių naudojimo įpatybės
Parašytas: 24 Vas 2014, 13:55
Sveiki noriu pasidalinti rimtu incidentu į kurį pats pakliuvau. Dalinuosi dėl kitų saugumo. Būtų malonu jeigu mokytumėmės iš kitų klaidų .
Aplinkybės: Vietoj švino akumuliatoriaus įdėjau Lipo (neperdares schemos t.y. neatjungęs krovimo). Skrydžio laikas iki incidento apie 50 min. Motoras simonini mini 2+. Sparnas buvo pasiskolintas senas laisvūniškas Prodesign (su juo anskčiau motoro savininkas skraidė kartu su šiuo motoru). Skrydzio aukštis šiek tiek virš 100 m.
Naudotas šis akumuliatorius nors nemanau jog būtent jame buvo problema:
Situacija: Skridau išgirdau kažkokį pfff.... pasižiūrėjau iki namu 3 gal km. galvoju "ai gal daskrisiu ir apsižiūrėsiu". Po 10-30s pajutau svylančios plastmasės kavapą ir pamačiau baltus dūmus. Užgeso variklis... pradėjau leistis. Matomai dėl seno sparno leidausi ne kaip parasparnistas bet kaip parasiutininkas vos ne vertikaliai. Nusiledus degė jau atvira liepsna. Didžiausias pavojus ir sėkmė, kad neužsidegė kuro šlangutės ar kuro filtras.
Jeigu trūksta informacijos apie incidentą klauskit.
Klaidos:
1. Lipo akumuliatorių naudojant BŪTINA atjungti krovimą. Aš to nepadariau, tiesiog keičiant akumuliatorių iš švino į LiPo nieko papildomai neatjunginėjau.
2. GALBŪT Lipo akumuliatorius bijo vibracijos. Šitame video:
rodo kaip pažeidžiant akumuliatorių jis užsidega. (variantas mažai tikėtinas tačiau neatmetu)
3. Pasirinktas senas sparnas kuris praktiškai skrenda tik dėl motoro traukos. Jo rezultatas sulankstyti lankai. Nors šiuo atveju manau jis man buvo kaip privalumas dėl to jog labai greitai nuleido. (nusileidęs jau degiau atvira liepsna).
4. Būtų įdomu išgirsti jūsų pastebėjimus dėl klaidų kurių pats neįžvelgiau.
Incidento rezultatai:
[/url]
Aplinkybės: Vietoj švino akumuliatoriaus įdėjau Lipo (neperdares schemos t.y. neatjungęs krovimo). Skrydžio laikas iki incidento apie 50 min. Motoras simonini mini 2+. Sparnas buvo pasiskolintas senas laisvūniškas Prodesign (su juo anskčiau motoro savininkas skraidė kartu su šiuo motoru). Skrydzio aukštis šiek tiek virš 100 m.
Naudotas šis akumuliatorius nors nemanau jog būtent jame buvo problema:
Situacija: Skridau išgirdau kažkokį pfff.... pasižiūrėjau iki namu 3 gal km. galvoju "ai gal daskrisiu ir apsižiūrėsiu". Po 10-30s pajutau svylančios plastmasės kavapą ir pamačiau baltus dūmus. Užgeso variklis... pradėjau leistis. Matomai dėl seno sparno leidausi ne kaip parasparnistas bet kaip parasiutininkas vos ne vertikaliai. Nusiledus degė jau atvira liepsna. Didžiausias pavojus ir sėkmė, kad neužsidegė kuro šlangutės ar kuro filtras.
Jeigu trūksta informacijos apie incidentą klauskit.
Klaidos:
1. Lipo akumuliatorių naudojant BŪTINA atjungti krovimą. Aš to nepadariau, tiesiog keičiant akumuliatorių iš švino į LiPo nieko papildomai neatjunginėjau.
2. GALBŪT Lipo akumuliatorius bijo vibracijos. Šitame video:
rodo kaip pažeidžiant akumuliatorių jis užsidega. (variantas mažai tikėtinas tačiau neatmetu)
3. Pasirinktas senas sparnas kuris praktiškai skrenda tik dėl motoro traukos. Jo rezultatas sulankstyti lankai. Nors šiuo atveju manau jis man buvo kaip privalumas dėl to jog labai greitai nuleido. (nusileidęs jau degiau atvira liepsna).
4. Būtų įdomu išgirsti jūsų pastebėjimus dėl klaidų kurių pats neįžvelgiau.
Incidento rezultatai:
[/url]