Rinktine 2008m. Europos PPG cempionatui
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
Rinktine 2008m. Europos PPG cempionatui
2008m. Europos cempionatas vyks Lomzoje (Lenkija) rugpjucio 2-10d.
Jau dabar aisku, kad 2008 metu Europos PPG cempionatas bus isskirtinis dviem aspektais:
1.Labai arti Lietuvos (mazdaug 300km nuo Vilniaus), todel nebus sudetinga ir brangu tenai nuvykti. Sekancios tokios palankios progos sudalyvauti (arba bent paziureti kas vyksta) panasaus lygio varzybose, speju, reikes laukti ilgai!
2.Pirmasis Europos cempionatas, kuriama bus varzomasi ne trijose, o keturiose PPG klasese:
- PF1 (vienvieciai paramotorai);
- PF2 (paramotorai tandemai, cempionato naujiena);
- PL1 (vienvieciai paratraikai);
- PL2 (dvivieciai paratraikai).
Siulau atkreipti ypatinga demesi i dvivieciu klases - jose turetu buti zymiai mazesne konkurencija, todel butu labai logiska i cia nukreipti stiprius komandos pilotus. PL2 klaseje nesusidarydavo dvizenklis dalyviu skaicius net Pasaulio cempionatuose (Europos cempionatuose - dar maziau). PF2 klase - nauja (pirmos varzybos vyko praeitame Pasaulio cempionate Kinijoje), todel vargu, ar spes labai ispopuliareti iki siumetinio Europos cempionato. Gerai pasirodyti vienvieciu paratraiku grupeje tikimybe taip pat yra akivaizdziai didesne, nei, pvz, dalyvaujant PF1. Pastarojoje grupeje Europos cempionatuose susirenka 50-60 pilotu (Pasaulio - 80 ir daugiau) o vienvieciais traikais skraido 15-16 Pasaulio cempionatu dalyviu (Europoje - maziau).
Kol budavo varzomasi 3-se klases, komanda galedavo sudaryti iki 10 ekipazu: 6 PF1 ir po 2 PL1 ir PL2. ULOPF Prezidentas minejo, kad dabar kievienoje klaseje gali dalyvauti iki 6 ekipazu (ar tikrai po tiek daug)?!
Is keliu pilotu galtume suformuoti rinktine siu metu Europos cempionatui (programa max):
PF1 - 6 pilotai;
PF2 - 2-3 ekipazai;
PL1 - 2-3 pilotai;
PL2 - 2 ekipazai.
Tokiu atveju susidarytu iki 19 skrendanciu. Dviviecio ekipazo sudetyje turetu buti bent vienas lengvo svorio pilotas.
Tokiai komandai butina bent 6-10 asmenu "antzemine" brigada:
Brifingu dalyviai - 2 angliskai gerai suprantantys zmogai;
Technine tarnyba - bent 3-4 atsuktuva mokantys valdyti asmenys (gali tekti parvezti is priverstinio tupimo vietos finiso nepasiekusius komandos pilotus);
Maisto grupe - bent 3-4 kulinarijos "virtuozai", lauko salygomis neleisiantys numirto is bado komandos nariams (tuscias skrandis pries skrydi = tuscia galva ore = blogas rezultatas varzybose).
Kokie butu musu PPG bendruomenes nariu pasiulymai pilotu vietoms rinktineje uzimti?
Jau dabar aisku, kad 2008 metu Europos PPG cempionatas bus isskirtinis dviem aspektais:
1.Labai arti Lietuvos (mazdaug 300km nuo Vilniaus), todel nebus sudetinga ir brangu tenai nuvykti. Sekancios tokios palankios progos sudalyvauti (arba bent paziureti kas vyksta) panasaus lygio varzybose, speju, reikes laukti ilgai!
2.Pirmasis Europos cempionatas, kuriama bus varzomasi ne trijose, o keturiose PPG klasese:
- PF1 (vienvieciai paramotorai);
- PF2 (paramotorai tandemai, cempionato naujiena);
- PL1 (vienvieciai paratraikai);
- PL2 (dvivieciai paratraikai).
Siulau atkreipti ypatinga demesi i dvivieciu klases - jose turetu buti zymiai mazesne konkurencija, todel butu labai logiska i cia nukreipti stiprius komandos pilotus. PL2 klaseje nesusidarydavo dvizenklis dalyviu skaicius net Pasaulio cempionatuose (Europos cempionatuose - dar maziau). PF2 klase - nauja (pirmos varzybos vyko praeitame Pasaulio cempionate Kinijoje), todel vargu, ar spes labai ispopuliareti iki siumetinio Europos cempionato. Gerai pasirodyti vienvieciu paratraiku grupeje tikimybe taip pat yra akivaizdziai didesne, nei, pvz, dalyvaujant PF1. Pastarojoje grupeje Europos cempionatuose susirenka 50-60 pilotu (Pasaulio - 80 ir daugiau) o vienvieciais traikais skraido 15-16 Pasaulio cempionatu dalyviu (Europoje - maziau).
Kol budavo varzomasi 3-se klases, komanda galedavo sudaryti iki 10 ekipazu: 6 PF1 ir po 2 PL1 ir PL2. ULOPF Prezidentas minejo, kad dabar kievienoje klaseje gali dalyvauti iki 6 ekipazu (ar tikrai po tiek daug)?!
Is keliu pilotu galtume suformuoti rinktine siu metu Europos cempionatui (programa max):
PF1 - 6 pilotai;
PF2 - 2-3 ekipazai;
PL1 - 2-3 pilotai;
PL2 - 2 ekipazai.
Tokiu atveju susidarytu iki 19 skrendanciu. Dviviecio ekipazo sudetyje turetu buti bent vienas lengvo svorio pilotas.
Tokiai komandai butina bent 6-10 asmenu "antzemine" brigada:
Brifingu dalyviai - 2 angliskai gerai suprantantys zmogai;
Technine tarnyba - bent 3-4 atsuktuva mokantys valdyti asmenys (gali tekti parvezti is priverstinio tupimo vietos finiso nepasiekusius komandos pilotus);
Maisto grupe - bent 3-4 kulinarijos "virtuozai", lauko salygomis neleisiantys numirto is bado komandos nariams (tuscias skrandis pries skrydi = tuscia galva ore = blogas rezultatas varzybose).
Kokie butu musu PPG bendruomenes nariu pasiulymai pilotu vietoms rinktineje uzimti?
- Ricardas
- Pranešimai: 5598
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
Bijau, kad Benas i PPG cempionata nevaziuos - dar pries menesi mes kartu uzsiregistravome i 36-ta retro sklandytuvu saskridi Austrijoje (http://www.wels2008.at/EN/vgc2008-particip.html), kuris KAIP TYCIA vyks tuo paciu metu, kaip ir 2008m Europos PPG cempionatas.
PL1 klaseje logiska siulyti dalyvauti Gregiukui (Grego sunui, AGAI studentui), jau skraidziusiam PPG cempionatuose Anglijoje bei Prancuzijoje. Patirties yra, tik nezinau, kaip pas ji su laiku (mokosi ir dirba palydovu AirBaltic).
PF2 klaseje vargu, ar deretu Aivara komplektuoti su sunumi, neturinciu jokios navigatoriaus patirties. Aivarui geriau butu skristi kartu su kuo nors is musu lengvesniu pilotu, o sunu pasiimti kartu, metodiskam PPG auklejimui.
Dar neteko matyti, kad tas pats pilotas butu uzsiregistraves keliose klasese. Net jeigu ir skydzio laikai nesikirstu, zmogus vargu, ar atlaikytu fiziskai ir psichologiskai.
PL1 klaseje logiska siulyti dalyvauti Gregiukui (Grego sunui, AGAI studentui), jau skraidziusiam PPG cempionatuose Anglijoje bei Prancuzijoje. Patirties yra, tik nezinau, kaip pas ji su laiku (mokosi ir dirba palydovu AirBaltic).
PF2 klaseje vargu, ar deretu Aivara komplektuoti su sunumi, neturinciu jokios navigatoriaus patirties. Aivarui geriau butu skristi kartu su kuo nors is musu lengvesniu pilotu, o sunu pasiimti kartu, metodiskam PPG auklejimui.
Dar neteko matyti, kad tas pats pilotas butu uzsiregistraves keliose klasese. Net jeigu ir skydzio laikai nesikirstu, zmogus vargu, ar atlaikytu fiziskai ir psichologiskai.
- Kęstutis M
- MadPilots™
- Pranešimai: 2716
- Užsiregistravo: 29 Sau 2007, 11:36
Atrankines visur turi buti tai normalus budas isiaiskinti, kas yra kas , tik pas mus kazkaip dauguma isislaptinusiu, skaito foruma, seka naujienas, bet niekada nieko nesako. Pasirodo koki karta per metus kur prie progos. Paieka Pasvalyje parode kiek tame kraste yra skrendanciu pilotu ir manau gerai skrendanciu.
Bet tokias varzybas kaip "Skirnuvos taure" dalyvavymai ivairiuose tarptautiniuose turnyruose tikrai parodo piloto sugebejimus (Jurgis, Aloyzas, Robertas)
Taipogi nemanau ir ar bespetume tokias varzybas suorganizuoti (laiko trukumas, orai), nes kaip suprantu suformuati rinktinei laiko daug nebeturim.
Sarasas preliminarus, tam, kad galima butu diskutuoti ir ieskoti geiausiu sprendimu, taip pat patys piltai turi apsispresti del dalyvavimo.
Bet tokias varzybas kaip "Skirnuvos taure" dalyvavymai ivairiuose tarptautiniuose turnyruose tikrai parodo piloto sugebejimus (Jurgis, Aloyzas, Robertas)
Taipogi nemanau ir ar bespetume tokias varzybas suorganizuoti (laiko trukumas, orai), nes kaip suprantu suformuati rinktinei laiko daug nebeturim.
Sarasas preliminarus, tam, kad galima butu diskutuoti ir ieskoti geiausiu sprendimu, taip pat patys piltai turi apsispresti del dalyvavimo.
NUOTYKIAI DAR LAUKIA!!!
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Ricardas
- Pranešimai: 5598
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
greiciau cia.
5th FAI European Paramotor Championships Event classification:
First Category Event
Type of Event:
Continental Championship
Place:
Location to be advised (To be advised)
Dates:
02/08/2008 - 10/08/2008
http://events.fai.org/microlight/details.asp?id=5153
5th FAI European Paramotor Championships Event classification:
First Category Event
Type of Event:
Continental Championship
Place:
Location to be advised (To be advised)
Dates:
02/08/2008 - 10/08/2008
http://events.fai.org/microlight/details.asp?id=5153
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
PPG, atrodo, viskas vyksta paprasciau. Dalyvave mineto lygio cempionatuose (Gintaras, Jurgis, Gregas, Gregiukas, Giedrius) neminejo, kad is ju but reikalaujama kokiu nors "tasku".Robertas rašė:...turetu buti internete sio cempionato tinklalapis su taisyklemis. Pas laisvunu rimtesnes varzybas butina sportine FAI licencija...
FAI sportine licensija isduoda LAK - tai toks delno dydzio popiergalis su nuotrauka, spausdinimo masinele irasytu vardu bei pavarde, aviacijos sporto disciplina ir metinio mokescio lipduku (uz tai reikia sumoketi LAK'ui, rodos 40 lt). Kasmet uzklijujamas naujas lipdukas (sumokejus mineta mokesti). Lyginant su FAI, ULOPF licencijos atrodo zymiai solidziau.
- Aloyzas Liaukus
- Pranešimai: 1841
- Užsiregistravo: 08 Lie 2007, 10:35
- Miestas: Vilnius-Alytus-Mena
Mindaugai visai be reikalo kalbi apie tasku skaiciu ir kvalifikacijas. Oficialiomis Lietuvos ULOPF varzybomis pripazintos ir itrauktos sios:
Penkto Vandenyno Klubo Gimtadienis
Lietuvos Cempionatas
Skirnuvos Taure
Taigi yra kur "prisitaškint"
Taigi iki Europos Camp gali laisvai ir taskus ir kvalifikacija pasikelt ir ne tik tu bet ir VISI 2007 metu "šaukimų" pilotai, taip pat save laikantys "sventadieninikais".
Pastaba:
1. VArzybos nera treniruotes ir vieta remontuotis ir derinti motorus.
2, Treniruotis salygos yra visos sudarytos ASAoje tik reikia nepatinget atvaziuot anksciau susitatyt lazdas( slalomams), pasidet tiksla ir tt
Penkto Vandenyno Klubo Gimtadienis
Lietuvos Cempionatas
Skirnuvos Taure
Taigi yra kur "prisitaškint"
Taigi iki Europos Camp gali laisvai ir taskus ir kvalifikacija pasikelt ir ne tik tu bet ir VISI 2007 metu "šaukimų" pilotai, taip pat save laikantys "sventadieninikais".
Pastaba:
1. VArzybos nera treniruotes ir vieta remontuotis ir derinti motorus.
2, Treniruotis salygos yra visos sudarytos ASAoje tik reikia nepatinget atvaziuot anksciau susitatyt lazdas( slalomams), pasidet tiksla ir tt
http://www.flyotto.lt
http://www.youtube.com/watch?v=Amm6b-ENPZA
http://www.youtube.com/watch?v=Amm6b-ENPZA
-
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 28 Gru 2006, 18:58
- Miestas: pucon
- Susisiekti:
sveiki, malonu , kad atsirado susidomeimas paramotoru sportu.
Noreciau prisijungti prie lietuvos ppg komandos formavimo
turiu tam laiko ,noro ir kazkiek patirties kuria noreciau pasidalinti.
deja mieliau skaitau forumus nei rasau juose
siulau susitikti visiem norintems ir GALINTEMS sportuoti ir dalyvauti tarptautinese varzybose tam kad paruosti programa pagal kuria galetumeme ruostis europos cempionatui.
.
Noreciau prisijungti prie lietuvos ppg komandos formavimo
turiu tam laiko ,noro ir kazkiek patirties kuria noreciau pasidalinti.
deja mieliau skaitau forumus nei rasau juose
siulau susitikti visiem norintems ir GALINTEMS sportuoti ir dalyvauti tarptautinese varzybose tam kad paruosti programa pagal kuria galetumeme ruostis europos cempionatui.
.
timetofly
- Aloyzas Liaukus
- Pranešimai: 1841
- Užsiregistravo: 08 Lie 2007, 10:35
- Miestas: Vilnius-Alytus-Mena