2009 Pasaulio PPG cempionatas
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Apolinaras
- Pilotai
- Pranešimai: 112
- Užsiregistravo: 17 Spa 2006, 19:19
- Miestas: Elektrėnai
- Darius
- Pilotai
- Pranešimai: 444
- Užsiregistravo: 12 Gru 2005, 16:48
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Raimucka
- MadPilots™
- Pranešimai: 1882
- Užsiregistravo: 17 Gru 2005, 21:39
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
http://en.wpc2009.cz/ video bloge paziurekit nuo 3:55 minutes, kaip Aivaras ir Minde varo slaloma
http://www.MadPilots.lt
Jei nužudysi visus mano demonus, mano angelai numirs taip pat..
Jei nužudysi visus mano demonus, mano angelai numirs taip pat..
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
6-aji pratima (dobilo slaloma) didele persvara laimejo vokieciai, antra vieta uzemusius A&M aplenke 14 sek. Musiskiams paguoda bent jau del to, kad pralenke varzybose pimaujanti ceku ekipaza (301). Nors skirtumas - tik 0,48 sek(!), taciau ivedus i formule - 16 tasku daugiau. Tad 304 siame pratime siek tiek atsilose pries 301. LAbai sekmingai "dobile" pasirode vokieciai gavo net 498 taskais daugiau uz antra vieta uzemusius musiskius ir issiverze i trecia vieta bendroje iskaitoje.
E&L su savo 44 m2 sparnu "dobile" beveik 5 sek. sugebejo aplenkti lenkus, skridusius 10 m2 mazesniu STING 250. Deja, musiskiai viena karta nepataike i lazda, todel ju rezultatas isejo 79 taskais mazesnis uz be klaidu slaloma praskridusius lenkus. Paskurine vieta sioje rungtyje uzeme Pietu Afrikos Respublikos ekipazas.
Po 6 pratimu rezultatu suvestine atrodo taip:
1.Vladimir PROCEK / Michal BEDNARIK 301 CZE 500 928 1000 814 936 486 4664
2.Aivaras AKRAMAS / Mindaugas SKRUODYS 304 LTU 500 1000 900 831 762 502 4495
3.Peter SCHULZ / Kathrin PINKPANK 306 GER 500 846 500 729 786 1000 4361
4.Radim FRANK / Michal SPURNY 302 CZE 500 777 1000 153 1000 356 3786
5.Angel CARRASCO / David NAVARRO 308 ESP 500 807 700 746 454 331 3538
6.Ryszard ZYGADLO / Marta DENIS 307 POL 330 0 300 1000 604 295 2529
7.Anton NAUDE / Mias DE KLERK 303 RSA 285 0 600 712 467 152 2216
8.Elegijus GOLCAS / Linas MARKEVICIUS 305 LTU 0 676 300 746 0 216 1938
E&L su savo 44 m2 sparnu "dobile" beveik 5 sek. sugebejo aplenkti lenkus, skridusius 10 m2 mazesniu STING 250. Deja, musiskiai viena karta nepataike i lazda, todel ju rezultatas isejo 79 taskais mazesnis uz be klaidu slaloma praskridusius lenkus. Paskurine vieta sioje rungtyje uzeme Pietu Afrikos Respublikos ekipazas.
Po 6 pratimu rezultatu suvestine atrodo taip:
1.Vladimir PROCEK / Michal BEDNARIK 301 CZE 500 928 1000 814 936 486 4664
2.Aivaras AKRAMAS / Mindaugas SKRUODYS 304 LTU 500 1000 900 831 762 502 4495
3.Peter SCHULZ / Kathrin PINKPANK 306 GER 500 846 500 729 786 1000 4361
4.Radim FRANK / Michal SPURNY 302 CZE 500 777 1000 153 1000 356 3786
5.Angel CARRASCO / David NAVARRO 308 ESP 500 807 700 746 454 331 3538
6.Ryszard ZYGADLO / Marta DENIS 307 POL 330 0 300 1000 604 295 2529
7.Anton NAUDE / Mias DE KLERK 303 RSA 285 0 600 712 467 152 2216
8.Elegijus GOLCAS / Linas MARKEVICIUS 305 LTU 0 676 300 746 0 216 1938
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
Vakar (rugpjucio 4d) vakarinio brifingo metu cempionato direktorius Elegiju ir Lina (305) pavadino "geleziniais vyrais is Estijos" Teko isikisti paaiskinant, kad nors estai ir geri zmones, bet minetieji vyrai yra is Lietuvos.
Kaip musiskiai E&L tapo "geleziniais estais"? Vakar ryte del stipraus ie gusingo vejo atsaukus pratima 305 jau buvo startaves. Nesant radijo rysio (siame pratime jis buvo draudziamas) nebuvo jokiu galimybiu pranesti E&L, kad uzduotis atsaukta. Kiti ekipazai kazkokiu "stebuklingu" budu apie tai suzinojo budami ore. A&M (304) susigaude pastebeje, kad visi konkurentai staiga pasuko atgal... Vienintelis E&L ekipazas nepasidave stichijai ir tese uzduoti. Daugiau kaip 3 valandas kovodami su turbulencija ir rotoriais musiskiai iveike beveik visa 84km ilgio marsuta ir sekmingai parsigavo i aerodroma isdegine 20 ltr benzino ir nesuskaiciuojama kieki adrenalino. Sia trasa dar iveike tik PL2 klases greiteigis "monster-traikas" (Freshbreeze EXCITOR) is Austrijos. Su tokiu paciu traiku skaido ir vokietis G.Barthel pernai Lenkijoje tapes Europos cempionu. Pastarajam nervai neatlaike - gaves "frontala" ir prakrites 200m vokietis apsisuko ir parkure "namo" jau dideliame aukstyje. Musiskiai tai pat apturejo "frontala", bet nepaluzo. Palyginimui - "monster-traiko" sparnas - vos 24 m2, o E&L tandemo - 44 m2. "Monsterio" variklis - 80 a.g., musiskiu Bulius isvysto 30 a.g. Traikas skrenda 80 km/h, o E&L tandemas sunkiai virsija 40 km/h. Taip, kad nuo vakar Lietuvos komandoje skraido ir du "geleziniai estai"
Kaip musiskiai E&L tapo "geleziniais estais"? Vakar ryte del stipraus ie gusingo vejo atsaukus pratima 305 jau buvo startaves. Nesant radijo rysio (siame pratime jis buvo draudziamas) nebuvo jokiu galimybiu pranesti E&L, kad uzduotis atsaukta. Kiti ekipazai kazkokiu "stebuklingu" budu apie tai suzinojo budami ore. A&M (304) susigaude pastebeje, kad visi konkurentai staiga pasuko atgal... Vienintelis E&L ekipazas nepasidave stichijai ir tese uzduoti. Daugiau kaip 3 valandas kovodami su turbulencija ir rotoriais musiskiai iveike beveik visa 84km ilgio marsuta ir sekmingai parsigavo i aerodroma isdegine 20 ltr benzino ir nesuskaiciuojama kieki adrenalino. Sia trasa dar iveike tik PL2 klases greiteigis "monster-traikas" (Freshbreeze EXCITOR) is Austrijos. Su tokiu paciu traiku skaido ir vokietis G.Barthel pernai Lenkijoje tapes Europos cempionu. Pastarajam nervai neatlaike - gaves "frontala" ir prakrites 200m vokietis apsisuko ir parkure "namo" jau dideliame aukstyje. Musiskiai tai pat apturejo "frontala", bet nepaluzo. Palyginimui - "monster-traiko" sparnas - vos 24 m2, o E&L tandemo - 44 m2. "Monsterio" variklis - 80 a.g., musiskiu Bulius isvysto 30 a.g. Traikas skrenda 80 km/h, o E&L tandemas sunkiai virsija 40 km/h. Taip, kad nuo vakar Lietuvos komandoje skraido ir du "geleziniai estai"
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
Antradieni (rugpjucio 4d) atsaukus rytini pratima, kuriame E&L tapo "geleziniais estais", vakare vis tik buvo ivykdyta 8-ta uzduotis - navigacinis greicio trikampis ir maksimalus nuskridimas/grizimas. Tikslas - turint ribota kuro kieki (7,5kg) reikejo didziausiu imanomu greiciu apskristi trikampi 25km marsruta, o likusi benzina panadoti kuo tolimesniam nuskridimui (bet kuria kryptimi) nuo aerodromo ir sugrizimui! Per velai pasukus atgal kuras baigsis anksciau, nei priskrisi aerodroma. O tupimas ne aerodrome = 0 tasku.
Teisingai parinkus taktika (startuota kai imanoma veliau) musiskiai turejo pranasuma, nes skrendant krastine pries veja, pastarasis, musu sekmei, staiga nusilpo. Vidutinis greitis marsrute turejo buti geras, dar ir sutaupant daugiau kuro nuskridimui/parskridimui. Cia musiskiams, manau, neatlaike nervai - per anksti pasuko atgal. Nusileidus A&M ju bake dar buvo like >1,5 ltr, benzino (is pries starta turetu 10,2 lrt.). E&L taip pat "parsiveze" apie 2 ltr, kuriu butu pakake dar mazdaug 20 min. skrydzio. Priedo, jie dar "nepataike" i deka, nutupdami salia nusileidimo zonos (20% bauda). Laukiam rezultatu, o tada darysim galutines isvadas.
Siandien (treciadieni) pradejome labai anksti - 5:30 vietos laiku jau buvome aerodrome, nes nuo 6 val - nauja uzduotis - skrydis masrutu is anksto deklaruotu greiciu (ta pati uzduotis, kuria vakar atsauke del stipraus vejo). Marsruta, zinoma, pakeite, nes vakaryksti jau gerai zino "geleziniai estai". Abu musiskiu ekipazai startavo laiku ir sekmingai.
Teisingai parinkus taktika (startuota kai imanoma veliau) musiskiai turejo pranasuma, nes skrendant krastine pries veja, pastarasis, musu sekmei, staiga nusilpo. Vidutinis greitis marsrute turejo buti geras, dar ir sutaupant daugiau kuro nuskridimui/parskridimui. Cia musiskiams, manau, neatlaike nervai - per anksti pasuko atgal. Nusileidus A&M ju bake dar buvo like >1,5 ltr, benzino (is pries starta turetu 10,2 lrt.). E&L taip pat "parsiveze" apie 2 ltr, kuriu butu pakake dar mazdaug 20 min. skrydzio. Priedo, jie dar "nepataike" i deka, nutupdami salia nusileidimo zonos (20% bauda). Laukiam rezultatu, o tada darysim galutines isvadas.
Siandien (treciadieni) pradejome labai anksti - 5:30 vietos laiku jau buvome aerodrome, nes nuo 6 val - nauja uzduotis - skrydis masrutu is anksto deklaruotu greiciu (ta pati uzduotis, kuria vakar atsauke del stipraus vejo). Marsruta, zinoma, pakeite, nes vakaryksti jau gerai zino "geleziniai estai". Abu musiskiu ekipazai startavo laiku ir sekmingai.