Rinktine 2008m. Europos PPG cempionatui
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- elisfly
- Pilotai
- Pranešimai: 605
- Užsiregistravo: 20 Lap 2005, 12:57
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Yra iskile neaiskumo del draudimo sumos vienvieciams ir dvivieciams traikams.
1.5 INSURANCE
According to Polish national regulations a third party insurance of minimum SDR
10 000 (about €10 800) for PF1, PF2 or SDR 750 000 (about €806 200) for PL1,
PL2 is obligatory. However a higher third party insurance for PF classes is highly
recommended as the obligatory amount of €10 800) might not be sufficient for
sever damages (customarily Polish pilots buy an insurance for 1 000 000 PLN
which roughly equals to €280 000).
Personal accident insurance for team members and insurance against damage to
aircraft are highly recommended. Documentary proof of insurance as specified on
the Entry Form must be presented to the Organizers at Registration.
Lyg ir galima PL1 ir PL2 drausti 10 000€, bet lyg ir privaloma 750 000€.
1.5 INSURANCE
According to Polish national regulations a third party insurance of minimum SDR
10 000 (about €10 800) for PF1, PF2 or SDR 750 000 (about €806 200) for PL1,
PL2 is obligatory. However a higher third party insurance for PF classes is highly
recommended as the obligatory amount of €10 800) might not be sufficient for
sever damages (customarily Polish pilots buy an insurance for 1 000 000 PLN
which roughly equals to €280 000).
Personal accident insurance for team members and insurance against damage to
aircraft are highly recommended. Documentary proof of insurance as specified on
the Entry Form must be presented to the Organizers at Registration.
Lyg ir galima PL1 ir PL2 drausti 10 000€, bet lyg ir privaloma 750 000€.
- Jonas
- Draugas
- Pranešimai: 74
- Užsiregistravo: 23 Vas 2006, 00:59
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
Butent FAI licenciju i reikia (lietuviskos ju nedomins). Pasirodo, kazkokia "licencija" turi pateikti ir navigatorius. ULOPF tokiu neisduoda. K.Jurkenas minejo, kad reikia kreiptis tiesiai i LAK. Turintys tarptautiniu varzybi patirties minejo, kad LAK'e del to problemu nekyla.Jonas rašė:o kaip del FAI licenziju? ar visi jas turit... o gal ju nereikia?
- Ricardas
- Pranešimai: 5605
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Jonas
- Draugas
- Pranešimai: 74
- Užsiregistravo: 23 Vas 2006, 00:59
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
Konsultavausi su motoskraidyklininkais.
K.Zelnys tvirtino, kad pilotams reikia tureti abi licencijas - nacionaline ir FAI, nes pastaroji be nacionalines negalioja (bent jau tokios nuostatos budavo laikomasi motoskraidykliu cempionatu metu). Navigatoriams pakanka tik FAI licencijos.
Taip pat jis nuosidziai patare pilotams apsidrausti sveikata ir butinai su "repatriacijos" (nukentejusiojo parvezimo i Lietuva) salyga. Visa si draudimo paketa galima gauti is to paties draudiko.
K.Zelnys tvirtino, kad pilotams reikia tureti abi licencijas - nacionaline ir FAI, nes pastaroji be nacionalines negalioja (bent jau tokios nuostatos budavo laikomasi motoskraidykliu cempionatu metu). Navigatoriams pakanka tik FAI licencijos.
Taip pat jis nuosidziai patare pilotams apsidrausti sveikata ir butinai su "repatriacijos" (nukentejusiojo parvezimo i Lietuva) salyga. Visa si draudimo paketa galima gauti is to paties draudiko.
- elisfly
- Pilotai
- Pranešimai: 605
- Užsiregistravo: 20 Lap 2005, 12:57
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti: