Puslapis 33

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 17 Bal 2014, 11:25
LY2EK
Kas dėl austriško EOS 100 variklio, tai gamintojas teigia, kad pagal įstatymus duoda 2 metų garantiją, ir nenorėdami gadintis reputacijos, visados, jei tik gedimas dėl nekokybiško pagaminimo, bandys išspręsti bėdą.
Lengviausias variklis rinkoje. TOP 80 sveria 11 kg, todėl EOS 100 dar 1,4 kg lengvesnis, o galingumas 5,6 AG didesnis. Kaina už TOP 80 irgi geresnė.

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 17 Bal 2014, 11:41
Raimucka
...viskas kaip ir gerai atrodo,...bet tas jo oro filtros - stiliukas "bambalėjo" ... :ne: kažkaip man nelimpa :mrgreen:

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 17 Bal 2014, 12:38
Mantas
!dodge tai, jei 20AG, tai galingesnis už SKY 100 (18AG) ir lengvesnis ant 3 KG!!!deklaruojamos kuro sąnaudos: 2,8 - 3,2l/h
ir kaip matau propas ant diržo ir be sankabos sukasi taip pat kaip JPX?

interesnoe delo dlia sorevnovanyjex :ragana:

p.s. Ernestai, su ragais kaip zeromotors padarytum?

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 18 Bal 2014, 07:14
Ai varom
Mantuli, pirma pabandyk, ką jau padarė :!wink:

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 18 Bal 2014, 10:50
Mantas
Sveiki vyručiai, vakar dariau įdomų eksperimentą tomis pačiomis sąlygomis, tuo pačiu sparnu, ta pačia trasa, su tuo pačiu kuro kiekiu, tik vieną kartą skridau su savo JPX, o kitą su SKY 100. ir rezultatai mane nustebino:
abu motorai valgo tiek pat kuro !!!!
taip, kad darau išvadą, kad mažas motoras man nieko nepadės pasiekti ekonomijos.
tai vat. rišu sapaliones apie EOS ar SKY motoro pirkimą. :pleasantry:

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 18 Bal 2014, 12:19
Raimucka
Mantas rašė:..............
tai vat. rišu sapaliones apie EOS ar SKY motoro pirkimą. :pleasantry:
:mrgreen:

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 18 Bal 2014, 13:20
LY2EK
Gavau atsakymą iš gamintojų, kad tikrina kiekvieno variklio trauką, ir priklausomai nuo oro temperatūros, drėgmės ir pns., su mediniu arba karboniniu 125 cm propeleriu (trauka tarp medinio ir karboninio nesiskiria) gauna tarp 50-53 kg trauką. Su 130 cm karboniniu (tokio diametro medinių neturi) gauna tarp 55-57 kg trauką priklausomai nuo oro sąlygų. Rašo, kad galėtų išgauti dar penketą procentų didesnę trauką padidinę apsukas, kompresiją, bet tada neišgautų tokio resurso kaip ir dabar, o ir pilnais gazais ilgą laiko tarpą negalėtų dirbti.

Dabartinės maksimalios apsukos 9200 RPM. Be to, jei kas nepastebėjot, variklis su sankaba. :!wink:

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 18 Bal 2014, 13:59
Ai varom
JPX 7500 :read2:

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 18 Bal 2014, 14:59
LY2EK
Pasitaisėm. :pioner:

Re: Joniškio Eskadrilės Artelė

Parašytas: 18 Bal 2014, 21:47
svajoklis
Mantas rašė:Sveiki vyručiai, vakar dariau įdomų eksperimentą tomis pačiomis sąlygomis, tuo pačiu sparnu, ta pačia trasa, su tuo pačiu kuro kiekiu, tik vieną kartą skridau su savo JPX, o kitą su SKY 100. ir rezultatai mane nustebino:
abu motorai valgo tiek pat kuro !!!!
taip, kad darau išvadą, kad mažas motoras man nieko nepadės pasiekti ekonomijos.
tai vat. rišu sapaliones apie EOS ar SKY motoro pirkimą. :pleasantry:

Energijos tvarumo desnis sako jei variklis mazesnio galingumo tai tai paciam darbui atlikti reikes duoti daugiau gazo, todel ir nera ekonomijos. (jei darbui atlikti reikia 10kw gamingumo tai 20kw galios variklis dirbs ant puse gazu o 10kw galimgumo variklis dirbs pilnais gazais. ir abu sunaudos vienoda kieki kuro. siek tiek skirsis kuro ispurskimas, ty oro misinio gaminimas)
tai salygoja kuro sanaudas..kuo tiksliau dozuojamas kuras tuo didesne variklio galia ir ekonomija. O svoris sumazinamas ismetant "nereikalingas detales kaip starteris kaip akumas ir pan....naudojant silpnesne konstrukcija neudojant lengvesnes medziagas,
cia tik mano nuomuone....