Puslapis 23

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 10 Rgs 2013, 01:36
Kęstutis M
Kęstutis M rašė:Kursai paciame razgare.
Vidas neatvyko :confused:

Paskubėjau pranešti, kad Vidas nepasirodė. Atlėkė kaip vėjas, net dulkės rūko. Ir iškart į kombezą ir prie Zenkos motoro. Zenka net cigaro vos neišspjovė. Ir krūtine ir gynė ir įkalbėti bandė, bet klientas visada teisus, teko nusileisti. Persižegnoti variklį ir duot Vidui pabandymui. Bet kadangi oficialiai buvo paskelbtas nemokamu paskaitų vakaras. Tai organizatoriai pradėjo Vidą mokyti teisingai kilti.
Oi reikėjo kantrybės. Nufilmavau tik kulminaciją, kuria teko paredaguoti.
Paskaitų rezultatas – Zenkos variklis cielas.

Ištrauka iš paskaitos


Nepriekaištingus startus ir skraidymą demonstravo Sigis
Paveikslėlis

Robis
Paveikslėlis

Aplankė ir kobrinas iš niekur
Paveikslėlis

Kad jau įsivėliau į diskusiją apie Zeromotorus, tai privalėjau ir pats savo kailiu išbandyti Zenkos kūrinuką su techno-fly jegaine, kad išsklaidyti kai kurias abejones ar dar prie kai ko prisikabinti.


Variklis, kaip ir teigia jo kūrėjai, stebina savo lengvumu. Su pakilimu problemos neiškilo, matyt tai įtakojo tai, kad esu pripratęs prie savo 150 cm pločio lankų, kur reikia jau labai ištiesti rankas ir tai stropos šliaužia jeis. Gal tik minimali problema su įsėdimu , bet tai tik sėdynės susireguliavimo klausimas.
Variklio darbas pasižymi dinamiškumu. Paspaudus gazą, apsukos sukyla akimirksniu ir meta į viršų. Pirmas įspūdis , kad traukos pakankamai, tik ji greit baigiasi ir atsiranda toks jausmas , kad dar būt nors keletą kilogramų traukos. Bendrai paėmus trauka galima sulyginti su 2,88 JPX varikliu. Gal kuriuos nesureguliuotus ir perspjautu.
Kadangi firma garantavo, kad viskas gerai ir kad jei kas lūš, ne dėl piloto klaidos, nereiks kompensuoti, tai nutariau išbandyti ar motoro sukimo momentas neprilenk propo prie lanku, staigus gazo padavimas ir numetimas tiesiojoje ir ant posūkio, ši testą konstrukcija atlaikė, nors ant žiemės minkšti ir ilgi variklio tvirtinimo cilinblokai atrodė įtartinai.
Ore užgesintas variklis laisvai užsiveda rankiniu starteriu be didesnių problemų. Labai patogi plona ir paprasta gazo rankena, delne pakanka vietos ir klevantai ir rankenai ir pilnai sugraibai trimerius. Su mūsų įprasta dviračio rankena nėr ko lyginti. Tai va tokie įspūdžiai iš testavimo.
Klausimas dėl rėmo konstrukcijos ir tvirtumo liko atviras. Niekas nedavė išbandyti tvirtumo, nors Vidas kėsinosi
Todėl galima toliau diskutuoti.

Ačiū Zenonui ir Robiui už pasiskraidymą, Vidui už cirką.

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 12:12
Bobis
Išbandėme papildomo kuro bako tvirtinimą prie ZERO paramotoro. Prilipo kaip čia buvęs.
Gal panašiai tiks ir kokiems nors kitiems paramotorams.

Papildomas kuro kiekis: +5l su 1 papildomu baku, +10l su dviem, antrą tvirtinant kitoje pusėje.
Tvirtinimo patogumas: prisukti vieną varžtą + alsuoklio šlangelės prijungimas = 1min.
Aerodinamika: įtakos nepajutau. Propelerio apsukos nepasikeitė.
Svorio centras: mano manymu - dar geriau.
Tvirtumas: galima pakelti visą paramotorą, laikant už papildomo bako.
Ilgaamžiškumas: nepatikrinta, reiks laukti ilgesnio maršruto :) Bandymus vykdysime toliau.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Daugiau foto: http://www.zeromotor.eu/?page_id=145&album=1&gallery=42" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 12:13
Bechterevas
Labai jau panasus i pieno bakeli , tas papildomas bakas, sieneles bent jau normalaus storio, avarijos atveju nebus ,kad issimaudysi visas benzine, o gal net ir sudegsi , kaip lenkas , cia kazkuriais metais... big_boss

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 12:14
Ricardas
Vakar skraidėm , ir aš mačiau šį ZeRomotor pribambasą . Sugalvotas patogus ,tvirtas ir greitas pridėjimas. Siurbimas geras.
Tokį pat galima pridėt ir iš kitos pusės , ir turėsi 23 litrus kuro maršrutui .

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 12:14
Bobis
Bechterevas rašė:Labai jau panasus i pieno bakeli , tas papildomas bakas, sieneles bent jau normalaus storio, avarijos atveju nebus ,kad issimaudysi visas benzine, o gal net ir sudegsi , kaip lenkas , cia kazkuriais metais... big_boss
Baką gali dėti kokį tik nori, nors ir raudoną nuo spirito :) . Čia tvirtinimo idėja.
Deja rimtesnės avarijos metu pagrindiniai bakai bliūkšta kaip ir pieno bakai...bet geriau reikia dėti benzinui skirtą.

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 12:47
Bechterevas
Tvirtinimo ideja liux, bet saugumui , geriau tvirtesnes plastmases bakelius uzsikabint.

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 16:14
Bobis
Bechterevas rašė:Tvirtinimo ideja liux, bet saugumui , geriau tvirtesnes plastmases bakelius uzsikabint.
Būtinai dėsime tik kietos plastmasės benzinui atsparius. Neišbandžius veikimo principo, nesinorėjo geram bake skylių prigrežioti.
O dabar aišku, kad veikia, galima ir gerą baką kabinti.

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 16:27
Kęstutis M
Senai patikrinta taisyklė kuo daugiau bakų ir visokių šlangų tuo daugiau genda. Gal padaryti protingai ir įdėti normalu 16l. ar 19l. baką.

Va 16l (pilnas pripiltas 19 l.)- http://paramotor.pl/index.php?page=shop ... =9&lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;

Va 15l. (pilnas pripiltas 16,5l.) - http://paramotor.pl/index.php?page=shop ... =9&lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 20:06
Bobis
Kęstutis M rašė:Senai patikrinta taisyklė kuo daugiau bakų ir visokių šlangų tuo daugiau genda. Gal padaryti protingai ir įdėti normalu 16l. ar 19l. baką.
Kadangi man didesnės talpos bako reikia du-tris kartus per metus, tai skraidyti su 20 litrų tuščia dėže manau nėra prasmės.
Beje, didelis ir plokščias bakas pakankamai blogai veikia aerodinamiką.

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Parašytas: 12 Rgs 2013, 22:01
Bechterevas
Bobis rašė:
Kęstutis M rašė:Senai patikrinta taisyklė kuo daugiau bakų ir visokių šlangų tuo daugiau genda. Gal padaryti protingai ir įdėti normalu 16l. ar 19l. baką.
Kadangi man didesnės talpos bako reikia du-tris kartus per metus, tai skraidyti su 20 litrų tuščia dėže manau nėra prasmės.
Beje, didelis ir plokščias bakas pakankamai blogai veikia aerodinamiką.
Teisingai pasakyta, man 95 procentams skrydziu uztektu 4 litr. bako.(1 val skrydzio), o tu trikampiu ,kai reik virs 10 lirt. eitu ant ranku pirstu suskaisciuot..symet buvo 2... big_boss