ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Skraidymo įranga,Eksesuarai,Remontas

ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Standartinė Coala » 09 Rgs 2013, 08:06

Kaip Sigis S kažkada yra sakęs, parašyk tekstą ir palik per naktį susigulėti, gal išryto nebenorėsi, kad tai kas nors skaitytų. Taip aš jau metus laiko laikau tekstą apie "kokybišką" Zero Moto darbą, su tai patvirtinančiomis nuotraukomis. Tik kas kartą, nuryjų karčią nuotaiką ir padedu į šalį. Kada nors tikrai sudėliosiu taip, kad tą piliulę tektu ryti nebe man.
Arbait macht frei
Vartotojo avataras
Coala
oversharpas
 
Pranešimai: 817
Užsiregistravo: 08 Lap 2009, 21:50
Miestas: Anykščių raj.

Re: ZeRoMotor paramotoras

Standartinė svajoklis » 09 Rgs 2013, 08:07

Turi toki motora? Kilo mintis aplamai surusiuoti matorus pagal patikimuma pagal galinguma pagal populiaruma ir kitus kriterijus. Aisku tam reiktu uzvesti nauja tema. Motoru privalumai ir trukumai???
Gal tau butu siokia tokia informacia pradedantiems pilotams?
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
Vartotojo avataras
svajoklis
 
Pranešimai: 1429
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
Miestas: Taurage

Re: ZeRoMotor paramotoras

Standartinė Ricardas » 09 Rgs 2013, 08:08

Apie ZeRoMotor paramotorus gali kalbėt kas jais skraido .....

Man asneniškai tik iš šalies stebint jie yra puikus derinys lengvumo , konstrukcijos paprastumo ir patogumo vienalankių apsaugos lankų kategorijoje , Dudekinės pakabos patogumo , greito ir kokybiško tech. aptarnavimo, nebrangumo .... . Motorai pasirinkimui pagal kaina ir skonį. Lenkiškas nebrangus , ir rimčiausias Vittorazi moster.

Albanijoje šį paramotorą Folkeris davė išbandyt kitų šalių pilotams.
Sėkmės Zemonui ir Robertui tobulinant toliau savo aparatą.

Joniškio konstruktoriai ( Ernestas, Evaldas.... ) taip pat puikiai sukonstravo rėmus ir lankus .Gal pademonstruos manau visiems .

Dėl sulaužyto propo fotkėje .
Vidas kylant padarė eilę grubių klaidų .Gūsingas vėjas priekiniam startui ir su "gazais" . Stovėsena .....
Joks paramotoras šiuo atveju nebūtų apsaugojęs sraigto . Bet lankai liko sveiki.
Kažin kaip būtų pasibaigę kitiems paramotorams.
Pačiame filmuko gale pasižiūrėkit po kadrą lėtai kaip stropos už lankų pakelia visą motorą.
Filmavimą toliau sustabdė pirštas automatiškai, kaip paspausdamas paramotoro išjungimo mygtuką. :!neutral:

Vartotojo avataras
Ricardas
 
Pranešimai: 5052
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor paramotoras

Standartinė Kęstutis M » 09 Rgs 2013, 08:08

Na jau jei prakalbom... Manau Zenkos motorai nepakeičiami keliaujant ir pramoginiam skrydžiams: Lengvi, lengvai transportuojami.
Kitas dalykas šis rėmas pritaikytas varikliams su sankaba, Labai retai kur naudojama vieno lanko sistema su su tiesioginio perdavimo redukcija.
Del to taip ir atsitiko Vidui. Mosterio variklio sukimas sukraipė variklį ir plius stropos prilenkė lankus, todėl ir kabino dešinę pusę. Su varikliu su sankaba to nebut atsitikę.
Jau nekalbu apie tandemus , kaip stropos suplotu lankus...
Bet kaip sako konstruktorius visada teisus. Tik kiek vienas čp turi but įvertinamas atrandamos priežastis ir taisoma , nes kitaip atsitiks taip, kaip atsitinka daugeliui gamintoju kurie netobulina savo produkto - vartotojai susisuka nuo jų.

Asmeniškai į šitą rėmą įvesčiau kelias detales kurios apsaugotu ir sutvirtintu rėmą, plius moto rėma daryčiau iš 2-4 mm storesnio vamzdelio.
Tai toks pastebėjimas.

Paveikslėlis


Nepaisant tobulėjimo kelios Zenonas Ir Bobis šaunuoliai, kad ėmėsi tokios veiklos!
Vartotojo avataras
Kęstutis M
MadPilots™
 
Pranešimai: 2705
Užsiregistravo: 29 Sau 2007, 11:36

Re: ZeRoMotor paramotoras

Standartinė Gedas » 09 Rgs 2013, 08:09

Apie Zero galiu palikti tik teigiama komentara. jei bus atskira tema tam, galima bus ir daugiau padiskutuot. :victory:
Vartotojo avataras
Gedas
 
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 05 Bir 2010, 22:55
Miestas: VILNIUS

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Standartinė Zenonas » 09 Rgs 2013, 12:03

Nežiūrint į tai, kad Vidas neįverino kai kurių niuansų kildamas (vėjo gūsiai buvo iki 8m/s, o vėjas apie 5m/s) yra viena esminė priežastis kodėl taip atsitiko.

Persėdus nuo pakabos su „ragais“ reikia kitaip stovėti ir kitaip laikyti rankas. Čia ne Vido kaltė, tiesiog reikia žinoti ir priprasti kylant su tokio tipo pakaba. Persėdus prie kitokio tipo pakabos ir rėmo, kartais reikia net išnaujo mokytis kilti, net jei jau esi patyręs pilotas.

1) Šiuo atveju bėgant turi būti atsitiesęs, o ne susilenkęs į priekį, kaip tai daro laisvūnai.
2) Rankos turėjo būti pakeltos šiek tiek virš pečių lygio ir pilnai ištiestos į šalis, kad pradedant kilimą stropos būtų virš variklio ašies. Kitaip jos pradeda spausti lanką ir versti jį į viršų, o nenuslysta lanku viršun. Teisingai kylant stropos net neturi liesti lanko (išskyrus kilimą su traiku)!
Tokias klaidas daro dažnas...

Vido atveju, propas palietė ne lankus, bet užkabino pertemptą tinklelį. Lanko propeleris net nelietė. Deje tinklelis tikrai neskirtas apsaugoti nuo pilnu gazu veikiančio variklio traukos jį spaudžiant, kaip ir daukelio kitų tipų paramotorų...

Kęstutis M rašė:...Del to taip ir atsitiko Vidui. Mosterio variklio sukimas sukraipė variklį ir plius stropos prilenkė lankus, todėl ir kabino dešinę pusę. Su varikliu su sankaba to nebut atsitikę...


Leiskite Kęstuti paprieštarauti. Sankaba čia absoliučiai nieko dėta. Jei kylama su gazu, tai klaidos atveju sankaba propelerio neišgelbės. Kaip ir leidžiantis labai dažnai propeleris variklyje su sankaba yra sulaužomas, jei leidžiamasi su gazu ir padaroma klaida...

Sankaba yra naudinga tik kol tu tvarkaisi pirštines, šalmą ir panašiai su užvestu varikliu ant nugaros, kad neitrauktų stropų. Nors pasiruošti skrydžiui galima ir su užgesintu varikliu ir jį užvesti jau pilnai pasiruošus startui.
Kaip reikia ruoštis skrydžiui ir teisingai kilti yra mokoma ruošiant pilotus. Tarp kitko labai daug esminių reikalavimų naujai iškepti pilotai nesilaiko nuo pat pradžių...

Antras lankas, kaip siūlo Kęstutis, klientų pageidavimu buvo uždėtas keliems paramotorams ir nieko jis neduoda, jei sparnas yra keliamas ne rankomis, o rėmo pagalba...
Galima garaže prie kiekvieno kampo pririšti po pagalvę ir kitas sprendimo būdas išmokti pataikyti į vartus. Yra žmonės, kurie savo noru startuoja pavėjui ir sako, kad jiems tai suteikia daugiau adrenalino... klientas visada teisus.

Esu kilęs priekiuniu startu daugiau kaip 1000kartų esant įvairiom oro salygom ir su galingesniu varikliu nei Moster (F200) ir kol kas nepakeičiau nei vieno propelerio.
Siūlome šiandien nemokamus startavimo kursus Nemenčinės aero: kaip reikia kilti su varikliu be sankabos ir vienu lanku :-)
Vartotojo avataras
Zenonas
Pilotai
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 31 Gru 2006, 12:16
Miestas: Nemenčinė

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Standartinė Ricardas » 09 Rgs 2013, 12:43

Na Zenonas nustebino lietuviška rašyba . Lux .
Kada aš taip išmoksiu !dodge
Vartotojo avataras
Ricardas
 
Pranešimai: 5052
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Standartinė vytska » 09 Rgs 2013, 13:54

A kur pilnas video,Vido bandymo pakilt? :confused:
“Pabandęs kartą skrydį vaikščiosi žeme į dangų akis pakėlęs, ten kur buvai, kur vėl norėtum skristi.”
(Leonardo da Vinci)
Vartotojo avataras
vytska
Pilotai
 
Pranešimai: 230
Užsiregistravo: 01 Geg 2011, 17:13

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Standartinė Sigis » 09 Rgs 2013, 15:55

Važiuoju į kursus, nors jau antri metai kilu su plastikiniais rėmais ir 3Xtfu.
Sigis
Pilotai
 
Pranešimai: 741
Užsiregistravo: 28 Rgp 2007, 20:23
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor , NIRVANA , TOP80....paramotorai

Standartinė Kęstutis M » 09 Rgs 2013, 18:10

Kursai paciame razgare.
Vidas neatvyko :confused:
Vartotojo avataras
Kęstutis M
MadPilots™
 
Pranešimai: 2705
Užsiregistravo: 29 Sau 2007, 11:36

Kitas

Grįžti į ĮRANGA

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias