Varikliai

Skraidymo įranga,Eksesuarai,Remontas
Paramotors and Paraglidig equipments
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Reno
Pranešimai: 798
Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14

Standartinė Reno » 25 Rgs 2007, 12:12

Minde ppg rašė:Parodoje labai super pasiziurineti ju... Oj joi joj kiek visokiausiu reikaliuku yra...
Tas, su kuriuo virs Everesto virsunes sukiojosi (Vankelio variklis su 5 menciu propeleriu) tikriausia atrodo ispudingai :shock: .

Vartotojo avataras
Minde ppg
Pilotai
Pranešimai: 615
Užsiregistravo: 26 Bir 2007, 20:47
Miestas: Vilnius

Standartinė Minde ppg » 25 Rgs 2007, 12:21

Prie jo prieini, tai kaip prie kokio lektuvo variklio. Net lektuvai kai kurie tokio dydzio menciu neturi :) Bakas taip pat ten beprotisko dydzio. Gaila niekas su juo neskraide.
Lakste su elektriniu paramotoru, po to toki lengva modernu elektrini pristatinejo (bus video), trauka 35kg, pilnom apsukom 10min laiko, vidutinem 30min. Jis laisvunams, nuo zemes su tokiu pasikeltu tik patyrusi kudute mergina :)

Vartotojo avataras
Reno
Pranešimai: 798
Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14

Standartinė Reno » 25 Rgs 2007, 14:57

Minde ppg rašė:Prie jo prieini, tai kaip prie kokio lektuvo variklio. Net lektuvai kai kurie tokio dydzio menciu neturi :) Bakas taip pat ten beprotisko dydzio. Gaila niekas su juo neskraide.
Ten 85 a.g. skysciu ausinamas Vankelio variklis su kuro ipurskimu ir turbina (kad skrendant aukstai, praretejusioje atmosferoje daugiau oro i varikli "pripustu"). Ir nera labai rajus, nes skydziui virs Everesto i bakus buvo pripilta po 22 ltr. benzino. Tiksla pasiekti pavyko tik vienam - Bear Grylls'ui, taciau virs Everesto, 29500 pedu aukstyje jo variklis nusibaige. Giles Cardozo motoras pavede dar anksciau - 28000 pedu aukstyje, kai iki virsunes tebuvo like vos 1000 pedu. Abu sugrizo sveiki. Daugiau info: http://www.gknmissioneverest.com/active ... .asp?id=15

Vargu, ar bus norinciu toliau gerinti PPG aukscio rekordus. Kaip ten bebutu, i toki auksti su dvitakciu varikliu jau nenusigausi.

Vartotojo avataras
Ricardas
Pranešimai: 5603
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Ricardas » 25 Rgs 2007, 15:29

Jiems Gagarino taip pat nepavyt. Ne ta klase.

Vartotojo avataras
liotcik
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 09 Bir 2007, 19:52
Miestas: Lenexa
Susisiekti:

Re: jawa

Standartinė liotcik » 25 Rgs 2007, 15:54

Evaldas rašė: Iki isigydamas gamyklini daikta skraidziau su garaziniu. Kai prisimenu - juokas nebeima. Reto skrydzio metu kas nors neatsikabindavo, neatsisukdavo, nenukrisdavo ir pan. O jeigu ir nieko neatsitikdavo tai pasitikejimo toks aparatas nekele ir malonumo neteike. Santykis remonto ir skrydzio buvo 2:1. T.y. dvi valandos remonto (galvosukiu) - valanda skrydzio. Vaziuodamas skristi visuomet dar vezdavausi deze su irankiais, dabar jos nebeimu. Netikit, kad tokiu aparatu daug? Viesai niekas nesigiria, nes gal reiks pardavineti, kaip paskui ispeikes iskisi? Bet juk jus skraidot kartais ir ne po viena, patys matot, kas pas ka skrydyje nutinka. O nutinka dazniausiai ne su paciu motoriuku, o su pribambasais (duslintuvai, reduktoriai...) pakabintais ant motoro. Is cia ir kyla mano nepasitenkinimas ir abejones.
Taigi, dabar vel kuris nors galite pasisakyti, kad per 30 min galite isrinti ir surinkti Jawos varikli ir tai vieni niekai. Bet jeigu tokiu atsiras, tai as kalbejau ne apie tai.
Is tikruju esme ne garaze bet tame kas zmogaus galvoje. Jei zmogus visa gyvenima remontavo zemes ukio technika tai nereiskia kad jis padarys gera paramotora. Poziuris i patikimuma, avaicijoje yra visai kitas.
Daryti paramotora nusprendziau kai Benas parode foto remo, kuriame nenaudotas virinimas. Jei neturi aukstos kvalifikacijos virintojo pasoneje, tada geriau su virintom konstrukcijom neprasided (o aliuminem tuo labiau). Virinimo siules kokybe gan sunku sukontroliuot, avaicijoj per patikras virinimo siulem tikrint naudoja rentgeno nuotraukas ir kitus kontroles metodus. Virintas remas atrodo graziau, bet jei virinimas nekokybiskas labai didele tikimybe kad atsiras itrukimai palei virinimo siules.
Varztines ar kniedytos konstrukcijos, gaminant serijom nelabai tinka, nes reikalauja daugiau darbo. Bet jei virinimas ir vamzdziu lankstymas "atkaltas" , problemu nekyla.
Namie(garaze) gaminant, mano nuomone reiktu daryt tik varztine/ kniedyta konstrukcija. Butinai naudot aukstos klases (geriausia aviacinius) kniedes, varztus ir verzles, butinai kontruot (arba naudot savikontres verzles). Tikrai problemu del patikimumo nekils.
Variklis, duslintuvas, reduktorius ir pan. irgi turi but tinkamai pritvirtinti. Bet normaliems varikliams, viskas buna komplekte (nekalbu apie Raket'a), duslintuvas pritvirtintas, o variklis turi 4 gunines pagalves per kurias prisukamas prie remo.
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Ricardas
Pranešimai: 5603
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Ricardas » 25 Rgs 2007, 16:32

Apsistosi prie situ motoriuku?

Vartotojo avataras
liotcik
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 09 Bir 2007, 19:52
Miestas: Lenexa
Susisiekti:

Standartinė liotcik » 25 Rgs 2007, 17:43

Ricardas rašė:Apsistosi prie situ motoriuku?
Zinai geras pasiulymas beveik baigia isvest mane is kelio. Turiu pasiulyma gatvam Skycruiser paramotorui. Remas geros bukles, bet variklis (TOP-80) labai neaiskus. Gali but kad reiks perrink. Esu perrinkes kazkada (ir daug remontaves) mopedo Delta varikli, laike geriau nei naujas :), manau perrinkciau ir TOP-80. Praso 1800$ (normaliai veikiancio be 2500-3000$ nepaimsi). Vien naujas TOP-80 kainuoja 2400$. Va cia tai dilema. :D
O siaip jei pirksiu varikli trubut apsistosiu ties Cors-Air, (na dar panagrinesiu pigesius variantus tokius kaip Vittorazi), nes kaina nuo TOP-80 skiriasi 100$.

Vartotojo avataras
bence
Pranešimai: 49
Užsiregistravo: 19 Gru 2005, 22:13
Miestas: kaunas

Standartinė bence » 25 Rgs 2007, 20:45

na jeigu darysiu kada su paramotora, tikrai desiu jpx.tikrai labai gerai usirekomendaves dvitaktis, kaip maziausiai reikalaujantis prieziuros.
o del svarkes, tai kazkada buvau padares is duralio lankus ir jungiau juos vyniodamas ant sujungimo vietu stiklo audinio imirkyto dervoje juosteles.lankai gavosi labai lenvi ir tvirti.tik terliones daug ir estetinio vaizdo ner.gal rasiu dar kur pasiurej, imesiu foto
Skristi blaiviam įdomu, bet neiprasta.

Vartotojo avataras
Minde ppg
Pilotai
Pranešimai: 615
Užsiregistravo: 26 Bir 2007, 20:47
Miestas: Vilnius

Standartinė Minde ppg » 27 Rgs 2007, 12:39


Vartotojo avataras
Ricardas
Pranešimai: 5603
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Ricardas » 27 Rgs 2007, 12:54

Be 20 arklio galiu paramotorai yra tik pavadinimas.Kaip zaporozietis dar ne masina ,bet jau ir nebe motoroleris.
Prie tinkamu oro saligu pakilt galima, bet tik tiek.

Skelbti atsakymą