VAKARU LIETUVA !
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
-
- Pilotai
- Pranešimai: 497
- Užsiregistravo: 08 Geg 2007, 20:01
- Miestas: Klaipėda
- Susisiekti:
Re: VAKARU LIETUVA !
Dar klausimas, ar reikia skelbti. Ar ne sunkiau tartis, kai labai vieša- viskas "pagal raidę"? O gal ir atvirkščiai?
- artistas
- artistas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 05 Gru 2006, 11:53
- Miestas: Klaipeda
Re: VAKARU LIETUVA !
Vieną gražų,tylų vakarą....
-
- Pilotai
- Pranešimai: 497
- Užsiregistravo: 08 Geg 2007, 20:01
- Miestas: Klaipėda
- Susisiekti:
Re: VAKARU LIETUVA !
Tai va, buvau oficialiame susitikime su valstybinės įmonės "Oro navigacija" Palangos skrydžių valdymo centro direktoriumi A. Balčiūnu.
Pradžioje buvo plejada gąsdinimų (bet ne piktų).
Jau galvojau: na va, demagogija, nieko nesutarsim. Sakau jam, jei nieko neleisi- skraidys visi kaip papuola. Jei sutarsim taisykles- bus proga prie jų priprasti ir laikytis.
Vėliau prasidėjo šiek tiek racionalesnės kalbos. (Bet nesugriovė mano įsitikinimo, kad pastarasis mėgsta viską "padidinti", "pagražinti", "pabaisinti", "sureikšminti").
Sutarta, kad bus leidžiama skraidyti CTR zonoje, laikantis supaprastintų taisyklių.
Vienas svarbiausių reikalavimų- turėti jų dažnio (123,4 arba 118,3) raciją.
Pageidauja, kad kiek įmanoma skraidytume grupėmis, o ne pavieniui ir tuomet užtektų, kad bent vienas turėtų ryšį su jais.
Apie 30 min. prieš skrendant reikia pateikti skrydžio planą. Davė blanką. Sutarėm, kad kai įsigilinsime, sutarsim dėl supaprastinto skrydžio plano perdavimo telefonu (išlieka galimybė ir faksu ar e-mailu).
Siūlo susirasti pastovias startavietes bei pateikti maršrutų ruošinius Nr.1, Nr2, Nr.3 ir t.t. ("zagatovkes"), kad būtų paprasčiau susikalbėti ir jie visuomet žinotų kur mes (nes ne visada mato) bei griežtai nenukrypti nuo numatyto kurso.
Rekomenduoja maršrutus parinkti atsižvelgiant į tai, kad yra draustinis (susiderinti su gamtosauga, nes kai kur perisi nežemiški tvariniai), vengti gyvenviečių, o ypač turtingų (nes labiausiai nepatenkinti).
Sudarant maršrutus, stengtis oro uostą apskristi rytine puse, bet, kai neintensyvus eismas ir mažai žmonių paplūdimiuose, galima tikėtis gauti leidimą skristi pajūriu ir link Šventosios.
Tarp kitko, jis padėkojo, kad pagaliau pradėjome rūpintis skrydžių saugumu. Sako, kur jūs buvot 8 metus?!
Pageidautų visus (vienu metu), kurie planuoja skraidyti ateityje pajūrio zonoje (nesvarbu iš kurio jie regiono būtų), supažindinti su šios zonos niuansais.
Beje, yra kažkoks "laukinis" pilotas Labrensiškių zonoje, rodos Antanas, kuris prieš metus, esą, buvo į sieną atsitrenkęs su parasparniu ir susilaužęs koją. Prašo jį "pažaboti". Sako, kaimynai ten pašiurpę, kaip jis skraido ir galo sau ieško. Gal kas žino jį? Man tai naujiena- niekada nemačiau, nors nepertoliausiai gyvenu.
Pradžioje buvo plejada gąsdinimų (bet ne piktų).
Jau galvojau: na va, demagogija, nieko nesutarsim. Sakau jam, jei nieko neleisi- skraidys visi kaip papuola. Jei sutarsim taisykles- bus proga prie jų priprasti ir laikytis.
Vėliau prasidėjo šiek tiek racionalesnės kalbos. (Bet nesugriovė mano įsitikinimo, kad pastarasis mėgsta viską "padidinti", "pagražinti", "pabaisinti", "sureikšminti").
Sutarta, kad bus leidžiama skraidyti CTR zonoje, laikantis supaprastintų taisyklių.
Vienas svarbiausių reikalavimų- turėti jų dažnio (123,4 arba 118,3) raciją.
Pageidauja, kad kiek įmanoma skraidytume grupėmis, o ne pavieniui ir tuomet užtektų, kad bent vienas turėtų ryšį su jais.
Apie 30 min. prieš skrendant reikia pateikti skrydžio planą. Davė blanką. Sutarėm, kad kai įsigilinsime, sutarsim dėl supaprastinto skrydžio plano perdavimo telefonu (išlieka galimybė ir faksu ar e-mailu).
Siūlo susirasti pastovias startavietes bei pateikti maršrutų ruošinius Nr.1, Nr2, Nr.3 ir t.t. ("zagatovkes"), kad būtų paprasčiau susikalbėti ir jie visuomet žinotų kur mes (nes ne visada mato) bei griežtai nenukrypti nuo numatyto kurso.
Rekomenduoja maršrutus parinkti atsižvelgiant į tai, kad yra draustinis (susiderinti su gamtosauga, nes kai kur perisi nežemiški tvariniai), vengti gyvenviečių, o ypač turtingų (nes labiausiai nepatenkinti).
Sudarant maršrutus, stengtis oro uostą apskristi rytine puse, bet, kai neintensyvus eismas ir mažai žmonių paplūdimiuose, galima tikėtis gauti leidimą skristi pajūriu ir link Šventosios.
Tarp kitko, jis padėkojo, kad pagaliau pradėjome rūpintis skrydžių saugumu. Sako, kur jūs buvot 8 metus?!
Pageidautų visus (vienu metu), kurie planuoja skraidyti ateityje pajūrio zonoje (nesvarbu iš kurio jie regiono būtų), supažindinti su šios zonos niuansais.
Beje, yra kažkoks "laukinis" pilotas Labrensiškių zonoje, rodos Antanas, kuris prieš metus, esą, buvo į sieną atsitrenkęs su parasparniu ir susilaužęs koją. Prašo jį "pažaboti". Sako, kaimynai ten pašiurpę, kaip jis skraido ir galo sau ieško. Gal kas žino jį? Man tai naujiena- niekada nemačiau, nors nepertoliausiai gyvenu.
Paskutinį kartą redagavo ValdasK 23 Bir 2010, 17:20, redaguota 2 kartą(us).
- elisfly
- Pilotai
- Pranešimai: 605
- Užsiregistravo: 20 Lap 2005, 12:57
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: VAKARU LIETUVA !
Nu saunuolis Valdai!
Is manes bonka!
Is manes bonka!
В жизни не клеится?
Брось клей - переходи на гвозди!
ЗАБЕЙ НА ВСЁ и будь счастлив!
GELEŽINIS EESTAS
Брось клей - переходи на гвозди!
ЗАБЕЙ НА ВСЁ и будь счастлив!
GELEŽINIS EESTAS
- Aloyzas Liaukus
- Pranešimai: 1841
- Užsiregistravo: 08 Lie 2007, 10:35
- Miestas: Vilnius-Alytus-Mena
Re: VAKARU LIETUVA !
Klaipėdos Eskadrilės Vadas Valdas, vadas ir CTRe. Šaunuolis Valdai. Na aš tikėjau, kad A.Balčiūnas šaunus vaikinas, dar pirmame mūsų susitikime
http://www.flyotto.lt
http://www.youtube.com/watch?v=Amm6b-ENPZA
http://www.youtube.com/watch?v=Amm6b-ENPZA
-
- Pilotai
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 14 Gru 2005, 17:18
- Miestas: kaunas Laukuva
Re: VAKARU LIETUVA !
As jau keturis metus bendrauju su Balčiunu,reikejo karta paskrist virs palangos,susiskambinom,viska suderinom,labai geranoriškas,mūsų daug ,o per buri visokių pasitaiko,dabar reikalus galesim tvarkyti per Valda,smagu,neapsikiaulinkim.
Egzistuoju,kai skraidau-Gyvenu...
- Almis
- Pranešimai: 181
- Užsiregistravo: 01 Vas 2006, 22:11
- Miestas: Kupiškis
Re: VAKARU LIETUVA !
LT vakariečiai gal geriau žinot apie skraidymus LV pajūryje. Ar galima su motorais skraidyti prie Jūrkalnės ar kitose LV pajūrio vietovėse?
-
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 15 Kov 2007, 23:01
Re: VAKARU LIETUVA !
Jei žinios nepasenę, tai Jūrkalnė yra ant Ventspilio TIZ ribos (nuo žemės iki 1500 pėdų), bet skaitosi G erdvė. Ventspilio info 123,90 MHz. Valdoma (C) erdvė nuo LT sienos iki tos pačios Ulmale- Liepojos TMA (1500ft - 95FL) ir aplink Liepoją maždaug nuo Bernati į šiaurę iki Medze yra Liepojos CTR iki 1500 ft. Toliau Rygos įlankoj einant į rytus iki Jūrmalos G erdvė pradžioj 3000ft, paskui mažėja iki 1500 ft. Nuo Jūrmalos iki maždaug Cernikava traverso Rygos CTR ir iki estukų vėl G iki 1500 ft, ties Saulkrasti didėja iki 3000 ft. Nežinau ar aiškiai nupasakojau, bet gal geriau, negu nieko
- Almis
- Pranešimai: 181
- Užsiregistravo: 01 Vas 2006, 22:11
- Miestas: Kupiškis
Re: VAKARU LIETUVA !
Dėkoju. Nupasakojai pakankamai vaizdžiai, gerai suprantančiam kas galima ir kas ne tose visose erdvėse. Mano žinios tais klausimais mažumėlę pasenę, nu gal kokių 30 metų senumo.JIG rašė:Jei žinios nepasenę, tai Jūrkalnė yra ant Ventspilio TIZ ribos (nuo žemės iki 1500 pėdų), bet skaitosi G erdvė. Ventspilio info 123,90 MHz. Valdoma (C) erdvė nuo LT sienos iki tos pačios Ulmale- Liepojos TMA (1500ft - 95FL) ir aplink Liepoją maždaug nuo Bernati į šiaurę iki Medze yra Liepojos CTR iki 1500 ft. Toliau Rygos įlankoj einant į rytus iki Jūrmalos G erdvė pradžioj 3000ft, paskui mažėja iki 1500 ft. Nuo Jūrmalos iki maždaug Cernikava traverso Rygos CTR ir iki estukų vėl G iki 1500 ft, ties Saulkrasti didėja iki 3000 ft. Nežinau ar aiškiai nupasakojau, bet gal geriau, negu nieko
-
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 15 Kov 2007, 23:01
Re: VAKARU LIETUVA !
Apibendrinant galima sakyt, kad iki 1500 ft nevaldoma erdvė visam pajūry, išskyrus 2 zonas:
1. Tarp Bernati ir Medze (Liepojos CTR);
2. Tarp Jūrmalos vidurio ir Carnikava traverso (Rygos CTR).
1. Tarp Bernati ir Medze (Liepojos CTR);
2. Tarp Jūrmalos vidurio ir Carnikava traverso (Rygos CTR).