labai geras straipsnis
bet as jame pasigedau vienao esminio dalyko apie propeleri.
kalbama apie varikli redukciaj ir propelerio ilgi (skersmeni) O KUR PROPELERIO ŽINGSNIS??????????
Tai yra propelerio esminis matavimo matmuo. ( cia kaip apie masinos padanfgas kalbeti... kad merso galinio tilto redutorius turi perdavima 1 prie 3 ir jam reikia padangu sakykim R16 BE T PADANGOS ZYMIMOS DAR DVIEM SKAICIAIS... sakykim 190 ant 80 ar panasiai ar jus perkant padangas klausiat pardavejo tik taip ar turit 16 padangu
bet neklausiat kitu skaiciu?
esminiai propelerio matavimo parametrai yra tie\
1. tai propelerio skersmuo
2. nemaziau svarbus tai propelerio zingsnis. ( tai kaip varzto sriegis.. jis buna stambus smulkus.. taip ir sraigto zingsnis buva nuo maziausio iki didziausio.
3. parametras gana svarbus tai menties profilis nuo kurio labai priklauso propelerio trauka.
4. ir kitas paskutinis parametras nuo kuripo priklauso propelerio triuksmo lygis tai jo menties forma ir jo galu uzbaigimas...
O reduktorius tai kaip masinoje greiciu deze
jis yra TARPINIS mazgas tarp variklio ir proepelerio kuris suderina varklio ir sraigto parametrus. kad variklis atiduoti max galia sraigtui o jis duoti max stumimo jega . prie skaiciuojamuju apsuku.
pavyzdys
jei uzdesim sraigta su 0,5m zingsniu ant variklio su redukcija 1/2 variklis eis priduses neizvystys sukiu
bet jei tapati sraigta uzdesim ant to pacio variklio su redukcija 1/3 variklis suksis laisvai ir sraigtas duos max traukos. arba gali buti kad varilis suksis per greitai ir sraigtas suksis tusciai jo naudingumo koeficientas kris
vadinasi reiks redukcija mazinti iki 1/2,5,kad butu viskas suderinta idealiai.
taip sraigto zingsnis vienas is svarbiausiu faktoriu
o jo skersmuo jis gali kisti sraigta perdarant i didesni menciu skaiciu
nors tuo atveju taip pat prarandamas sraigto naudingumo koeficientas.
Pradžioje pradedant kalbėti apie paramotoro trauką, reikia suskirstyti paramotorą į 3 atskirus elementus:
1. Variklis
2. Redukcija
3. Propeleris
Taigi, nusprendus kokio ilgio propelerį nori turėti, tik tada parenkama konkrečiam propeleriui redukcija. Paminėsiu, kad pvz. Helix to pačio ilgio propeleriai dar turi skirtingus menčių pasukimo kampus. Ir pasirinkus skirtingus propelerius bus skirtingas skrydžio pojūtis. Vieni propeleriai tinka labiau pasiekti maksimalią trauką, kiti ramiam ilgam ekonomiškams skrydžiui ir t.t. Nuo propelerio priklauso ir variklio temperatūra. Visko čia neaptarsi.
Pasirinkus 1,3m. Helix propelerį (norint turėti max trauką), „einamiausia“ Moster redukcija 2,68 netiks!
Detalesnę lentelę propelerio ir redukcijos parinkimui Moster varikliui rasite čia:
http://www.zeromotor.eu/?page_id=757" onclick="window.open(this.href);return false;
Dažniausiai traukos testo (matuojant apsukas, temperatūrą) tikslas yra nustatyti ar visos sistemos yra suderintos ir dirba optimaliai VARIKLIS-REDUKCIJA-PROPELERIS. Žinant redukciją ir propelerį - reguliujamas variklis. Turint sureguliuotą variklį ir turint žinomą redukciją – parenkamas propeleris ir pan.
o cia ydomu butu suzinoti kokia paklaida butu nustatytos apsukos ir kiek kilogramu paklystu is akies nustatydamas trauka????????
(manau kad butu maziausia 10kg traukos paklaida ir nemaziau 1000 apsuku paklaida. nemaziau. padaryk tokius bandymus kai bus galimybe..isitikinsi.
Patyręs paramotoristas užsidėjęs paramotorą, kelių kg tikslumu gali pasakyti kiek jis ten stumia, o iš garso net variklio apsukas pasakys
(((Проектирование винта начинайте с определения его диаметра и шага. )))
http://hobbyport.ru/mk_other/okb_mk/881 ... y_vint.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vodnyimir.ru/raschet-i-izgot ... vinta.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://paraplan.ru/forum/topic/60952" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avmodels.ru/air/bestair01.html" onclick="window.open(this.href);return false;