Turiu dabar laisvo laiko tai pabandysiu parašyti šiokią tokią ataskaitą:
http://wmc-wpc2014.hu/paramotor/scores_paramotor" onclick="window.open(this.href);return false;
Task 1 - Speed Triangle Out and Return - Saturday 9th August 2014 (Afternoon)
duoda 3 kg. kuro, reikia apskristi kuo greičiau trikampį ir dar nuvaryti su likučiu kuo toliau ir grįžti.
mes su Tomuku apsigavom su savo "super duper" samadielnais ekonomijos bakeliais nuo apiplovimo skysčio ir nutūpėm bulbose-kažkokiu būdu apsiskaičiavom kurą ant ~400ml... Mindė kažkaip iš akies matuodamas pataikė susiskaičiuoti. Esmė tokia, kad reikia pagaliau pasiruošti gerus ir tikslius ekonomijos bakelius.
greičio trikampis man su WRC gavosi gerai: 0:23:52. t.y. 9 pagal gerumą laikas, dar apsidžiaugiau, kad į tolį nebloga nuvarysiu, bet apsigavau...
Task 2 - japoniškas slalomas-canceled, nes pasirodo laiką matavo su smėlio laikrodžiu ir neužteko tikslumo nustatyti nugalėtoją
Task 3 - Turnpoint Hunt - Monday 11th August 2014 (Afternoon)
kuras neribojamas, duodama 1val.30min. laiko. per tą laiką reikia surinkti kuo daugiau taškų ir dar papildomai kontrolinius T taškus kuriuose deklaruojamas paėmimo laikas ir T taškus reikia rinkti eilės tvarka. Planą pasidarėm labai gerą, tik prametėm su laiko deklaravimu. Nes už T taškų paėmimą nors minute netiksliai negauni už tą tašką taškų. Reziume: reikia daugiau treniruotis su tarpiniais laiko punktais.
Task 4 - Pure Economy - Monday 11th August 2014 (Afternoon)
gryna ekonomija su 2kg. kuro. geriausias bajeris, kad ribojamas aukštis iki 650MSL
super... rezultatai kalba patys už save- aš su Minde praskraidėm su tiek kuro po pusvalandį, Tomukas 1val. (jei nebūtų DSQ -būtų 18vietoje) Padarėm tokią išvadą -turbūt kiekvieno motoras ryja kaip pilotas alų
o jei rimtai, tai Poliniai čia nepralenkiami...
Task 5 - Japanese Slalom - Tuesday 12th August 2014 (Morning)
čia viskas aišku...kartojam rungtį, nes teisėjams kažkas paskolino chronometrą . Aš padariau savo asmeninį rekordą 47.7 s. Japonas slalomą varė į kitą pusę...kad neįgautų konkurencinio pranašumo.
Task 6 - Curve Navigation - Tuesday 12th August 2014 (Afternoon)
navigacija pas kurvas :-D, prieš tai pasodino valandai ant 36 laipsnių karsčio vidury aerodromo į Karantiną (įsitikinti turbūt ar nesergi kokiomis nors ligomis)davė į rankas žemėlapį kur buvo nupiešta trajektorija ant kurios yra tos kurvos (Hidden Gates)ir liepė daryti planą kada nuskrisi pas paskutinę kurvą t.y. Finish Point, laiką turi pateikti sekundžių tikslumu. Karantine neleido su nieku kalbėti- buvo labai sunku, džiūvo burna ir svaigo galva... Aš užsimečiau laiko atsargą, tai teko apskraidyti ne tik ant trajektorijos esančias kurvas, bet ir nuklysti į šoną ir dar apieškoti 1000m. aukštyje..., kad įsitilpčiau į laiką ir neatskrisčiau anksčiau laiko pas paskutinę kurvą FP, turbūt dėl to, kad ten gali būti dar kitas pilotas nepabaigęs
šiaip paprastai tokio ilgio trajektoriją 60 km skrendu 1 val. karštis trenkė taip, kad susiplanavau 1:45... teko treniruotis 60km. Slow pratimą.-buvo labai smagu.
Task 7 - Slow/Fast - Wednesday 13th August 2014 (Morning)
kadangi iš vakaro pasitreniravau Slow, tai čia jau buvom pasikaustę ir neblogai suskridom-visi patenkinti pagal savo galimybes. Tomukas 18vietoje.
Task 8 - Pure Navigation - Friday 15th August 2014 (Morning)
čia buvo finalas-siaubiakas. Atrodo gryna navigacija, viskas gerai-pavarysim..., bet pasirodo, kad Finish POintas -buvo paslėptas miške kurio niekas negalėjo rasti, arba jį tik per atsitiktinumą kliudė ir dar prie viso to gale rungties Task 9-bowling landing'as. vaizdelis toks: atvarai po navigacijos 75 min. atvaręs su speedu į aerodromą su 1 litru kuro ir ten 30 sparnu sukasi vienoje vietoje laukia kada leistis į tikslą, o eilės nėra-kas pirmesnis tas gudresnis :-DDD .manau čia daugiau nieko nereikia aiškinti. Tikras World Championship Finalas.
Organizatoriai taip pasistengė, kad dar iki dabar nežino kaip rezultatus suskaičiuoti, bet kadangi medalius kažkam reikėjo atiduoti, tai jie kadangi visus pažysta, tai atidavė geriausiems.
Laiminga pabaiga.