1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Varžybos Lietuvoje ir užsienyje
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Kęstutis M
MadPilots™
Pranešimai: 2715
Užsiregistravo: 29 Sau 2007, 11:36

Re: 1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Standartinė Kęstutis M » 02 Spa 2013, 14:15

Bechterevas rašė:
Mantas rašė:gamintojų Statistika:
http://www.dudek.eu/en/2013/statystyki-wpsc.html" onclick="window.open(this.href);return false;

15 Dudek Snake - 4 gold medals + 2 bronze
15 Paramania GTR - 0 medals
13 Ozone Slalom - 1 silver medal
2 Apco NRG - 0 medals
2 Mac Pitbull - 0 medals
1 Niviuk Doberman - 0 medals



Tai kur pradingo 3 sidabro ir 2 bronzos medaliai? big_boss
Jie neiškaičiuoti, nes tie kurie juos laimėjo skrido parAAAAsparniais, ne ta klasė.
NUOTYKIAI DAR LAUKIA!!!
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;

Vartotojo avataras
Sauliukas
MadPilots™
Pranešimai: 881
Užsiregistravo: 23 Kov 2009, 10:16
Miestas: Vilnius

Re: 1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Standartinė Sauliukas » 06 Spa 2013, 12:35



Vartotojo avataras
Sauliukas
MadPilots™
Pranešimai: 881
Užsiregistravo: 23 Kov 2009, 10:16
Miestas: Vilnius

Re: 1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Standartinė Sauliukas » 06 Spa 2013, 13:57

Bus dar kitas filmukas.
Bet čia prie progos :amazed!:

Vartotojo avataras
Mantas
PUGA
Pranešimai: 592
Užsiregistravo: 27 Kov 2007, 16:52
Miestas: Rokiškis
Susisiekti:

Re: 1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Standartinė Mantas » 15 Spa 2013, 14:15

This week's tip is from the latest issue of Paramotor Magazine and comes from an interview with new Slalom World Champion Grzegorz Krzyzanowski

What's your advice for learning to fly pylons?
The best idea is not to learn by yourself because you pick up bad habits that are very hard to break.

I work with many pilots preparing them to fly slalom and the best do not reinvent the wheel.

You have to watch your glider and your reactions – video helps a lot.

Plus there should be someone experienced watching and assessing you.

It's reliability and good technique that counts. Flying fast will come later.

Do not fly at 110%, always have a safety margin. And do a lot of training!



Grzegorz Krzyzanowski

Paramotor Magazine - In the core since 1988

Vartotojo avataras
Sauliukas
MadPilots™
Pranešimai: 881
Užsiregistravo: 23 Kov 2009, 10:16
Miestas: Vilnius

Re: 1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Standartinė Sauliukas » 23 Spa 2013, 21:31

Taip varėm :amazed!:

Vartotojo avataras
Ricardas
Pranešimai: 5198
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: 1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Standartinė Ricardas » 24 Spa 2013, 16:20

Justina Mikeliūnaitė pakalbino mūsų rinktinę ir parašė straipsnį "Aviacijos pasaulyje" su nuotraukomis ...
Čia įdedu tik paskaityt

Motorizuoti parasparniai skriejo slalomu /
Pirmą kart surengtas motorizuotų parasparnių slalomo pasaulio čempionatas


Justina Mikeliūnaitė

Pirmajame motorizuotų parasparnių slalomo pasaulio čempionate drauge su 17 valstybių sportininkais jėgas išbandė bei patirties sėmėsi ir Lietuvos pilotai.
Įdomiausia buvo išsiaiškinti tikrąjį savo meistriškumo lygį.


„Sudėtingiausia buvo išeiti iš komforto zonos ir parodyti šiek tiek daugiau meistriškumo nei įprasta normaliomis sąlygomis. Savisaugos jausmas daro savo, o ten reiktų daugiau agresyvumo ir daugiau rizikuoti“, – pirmojo motorizuotų parasparnių slalomo pasaulio čempionato įspūdžiais dalijasi pilotas Mantas Sakaitis.

Varžėsi pajėgiausi šalies pilotai

Dėl pasaulio čempiono titulo kovojo 65 pilotai. FAI (Tarptautinė aeronautikos asociacija) motorizuotų parasparnių slalomo pasaulio čempionatas surengtas rugsėjo 9–15 d. Prancūzijoje. Lietuvai PF1 klasėje (vienviečiai motorizuoti parasparniai, kylama ir leidžiamasi kojomis) atstovavo pajėgiausi šalies pilotai: Dmitrij Aneičik (39 vieta), Saulius Kavaliukas (38 vieta), Tomas Raibikis (53 vieta), Mantas Sakaitis (56 vieta). Rinktinės lyderis – Aivaras Akramas. Komandinėje įskaitoje lietuviai liko 13-ti. Triumfavo Lenkijos pilotai, į pirmąjį penketuką įsileisdami tik prancūzą Alexandre Mateos (antra vieta). Čempionu tapo Grzegorz Krzyzanowski.

Rinktinę Lietuvos Ultralengvųjų orlaivių pilotų federacija (ULOPF) formavo pagal 2012–2013 m. varžybų rezultatus ir pilotų reitingus. Federacija skyrė trečdalį lėšų, reikalingų dalyvavimui pasaulio čempionate. Pilotus palaikė ir parėmė draugiška Lietuvos paramotoristų bendruomenė asmeniškai bei federacijos rasti rėmėjai. Rinktinės išlaidos, įskaitant ir startinius mokesčius, sutilpo į 11,5 tūkst. litų.

Siekia pritraukti daugiau žiūrovų
Slalomo rungtis pastaraisiais metais sparčiai populiarėjo, įvairiose šalyse imta organizuoti įvairias vietines varžybas, skambiai vadintas „Slalomania“, „Parabatix“ ir kt. Tad nutarta sukviesti visus pasaulio pilotus draugėn ir išsiaiškinti, kas gi geriausias. Tokiais renginiais siekiama pritraukti varžybas arčiau žiūrovų, pateikti daugiau šou elementų, emocijų, azarto.

Pasak M. Sakaičio, sportininkai dalijasi į dvi stovyklas – slalomo, greičio mėgėjus bei tradicinių varžybų gerbėjus. Slalomo ir kitos precizinio skraidymo rungtys mane žavi dėl didesnio azarto, emocijų. Skirtingai nuo ilgų ir man kartais nuobodokų navigacijos bei ekonomijos rungčių, precizinio skraidymo rungtys yra trumpos, atliekamos aerodrome, galimos įvairios kombinacijos. Tai tiesiog smagi atrakcija ir pilotams ir žiūrovams.

Laimi surinkęs mažiausiai taškų
Slalomo rungtyje laimi greičiausiai jį įveikęs pilotas. Galimų slalomo kombinacijų – kelios dešimtys. Greičiausiai atskridęs gauna 1 tašką, antras – 2 taškus, trečias – 3 taškus. Atliekami keli skrydžiai, po kurių taškai sumuojami. Po varžybose nustatytų skrydžių skaičiaus išaiškinami 8 geriausiai pasirodę (surinkę mažiausiai taškų) pilotai. Jie varžosi ketvirtfinalio, pusfinalio, finalo ir superfinalo skrydžiuose. Finaluose taškai sumuojami iš naujo.

Skrendama iki 12m. aukštyje, vienam slalomui įveikti priklausomai nuo jo sudėtingumo ir piloto įgūdžių prireikia iki minutės laiko o kartais šiek tiek daugiau. Rezultatuose viskas matosi. Už neįvykdytus ar blogai įvykdytus slalomus gauni didžiausią skaičių taškų -t.y. paskutinę vietą ir kartais dar +5 arba+15 taškų “bonuso” priklausomai nuo prasižengimo. Prasižengimai-blogas slalomas, neužfiksuotas pradėjimo ar pabaigimo laikas, tūpimas trasoje, teisėjų nurodymų nevykdymas, gedimas ir pan.

Varikliams kalnuose pritrūko traukos
Lietuviai varžėsi pasaulinio lygio sparnais „Dudek Snake 20“, „Dudek Hadron 20“, „Dudek Nucleon WRC 23“, „Apco Force Sport 27“, „Apco NRG 20“, varikliai: „ Corsair JPX M25“ ir „SKY 100“. Dalyviai pripažįsta, kad jų varikliai buvo paruošti silpnokai ir užsienio sportininkai buvo techniškai pranašesni, varžydamiesi galingais, brangiais, puikiai techniškai paruoštais varikliais.

Čempionatui rengėsi kiekvienas atskirai
Rinktinės nariai prieš pasaulio čempionatą treniravosi kiekvienas asmeniškai. Daugiausiai laiko pasiruošimui skyrė geriausias Lietuvos motorizuoto parasparnio pilotas D. Aneičik. Tačiau komandos draugai mano, kad sportininkas „prašovė“ pasirinkdamas sparną. Čempionate įsitikino, kad jis nėra tinkamiausias tokio tipo varžyboms. Taigi dabar viskas aišku-kuo mažesnio ploto Snake :-) prieš varžybas niekas negalėjo atsakyti...Po varžybų-akivaizdu...Tiesiog visiems skrendantiems ne su Dudek Snake pritrūko greičio tiesiosiose :-)

Nespėjo susipažinti su vietove
Lietuvos komanda į varžybas vyko automobiliu ir nespėjo susipažinti su vietove, įranga bei pasitreniruoti. Varžybų vietovė buvo 800 m virš jūros lygio, todėl Lietuvos klimato sąlygoms paruošti varikliai „netraukė“ taip, kaip sportininkai norėjo. Be to, koją kovoje dėl rezultatų kišo ir pasipylę gedimai. Nenauja įranga-kažkas nulūžo, sulaužytas propeleris ir pan. Smulkūs gedimai.Ne itin draugiškas varžybų dalyviams bei organizatoriams buvo ir oras – surengta tik pusė planuotų užduočių.Bendroje asmeninėje įskaitoje atlikta tik 6 iš planuotų 15 slalomų. Finalas -3. Estafetėje atlikti 3 slalomai ir vienas finalinis. Slalomai 3-3g1, 2-3a1, 3-3c2, 3-4c2, 4-6b1, 4-4e1. Finale 5-7i2,5-7d2, 3-5h1. Estafetėje 2-3e1, 3-3g1,3-5e1, finale- 5-7i2. slalomų schemos yra kataloge http://www.ffplum.com/paramoteurs/image ... ue%201.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
visas katalogas: http://www.ffplum.com/paramoteurs/image ... ags/tc.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Tikrinosi savo tikrą lygį
Lietuviai į Prancūziją važiavo entuziastingai nusiteikę, tikėdamiesi smagių skrydžių su geriausiais pasaulio pilotais, diskusijų, naujų pažinčių, pasisemti patirties ir išsiaiškinti savo meistriškumo lygį. „Man tai buvo pirmosios tokio lygio varžybos. Labai norėjau tai išbandyti. Iš pradžių labai jaudinausi, todėl pirmame skrydyje padariau klaidą – skubėdamas starte nepažiūrėjau, kad užsimazgė vienas vairo elementas. Teko leistis ir išsitaisyti, o tai kainavo laiko ir kirto per pasitikėjimą savimi. Įdomiausia buvo išsiaiškinti tikrąjį savo meistriškumo lygį, o patirtis ir supratimas tokiame renginyje stipriai kyla savaime.“, – slalomo varžybų ypatumus atskleidžia M. Sakaitis.
.
Slalomo rungtis

Slalomo rungtis atliekama plote, suformuotame iš 5 kūgių, kurių aukštis siekia 12 metrų. 4 iš jų sudaro kvadratą, kurio kraštinė lygi 80 m, o vienas kūgis pastatomas centre. Priklausomai nuo užduotis slalomą formuoti gali nuo 2 iki 5 kūgių. Suformuojami starto ir finišo vartai, kurių aukštis tarp 1,35 ir 1,85 m. Juose sumontuojamas foto-elektrinis jutiklis, kuris aktyvuoja laikmatį, kai pilotas kerta vartus. Dažniausiai vieno skrydžio metu atliekamos dvi užduotys. Tad pilotas turi suskristi du šalia vienas kito suformuotus slalomus. Jei atliekamas neteisingas posūkis ar skrendama prie ne to kūgio, dalyviui rodoma raudona vėliava ir jis atsiduria paskutinėje vietoje. Pasaulio čempionate buvo keturios įskaitos – individuali PF1 ir PL1 (vienvietis motorizuotas parasparnis su sausumos važiuokle) klasėse, nacionalinė (skaičiuojami 3 geriausi kiekvienos šalies atstovų rezultatai PF1 klasėje ir geriausias rezultatas PL1 (13 dalyvių) klasėje). Taip pat surengtos komandinės varžybos, kurių metu buvo atliekamos papildomos užduotys ir atskirai skaičiuojami taškai. Kiekviena komanda, sudaryta iš 3 pilotų ir vieno rezerve, turėjo atlikti užduotis drauge. Antrasis pilotas turėjo kirsti starto vartus kuo arčiau to momento, kai pirmasis pilotas kerta finišo vartus, o trečiasis – lygiuotis į antrojo finišo laiką. Jei vienas pilotas startuoja sekunde anksčiau, nei prieš tai startavęs finišavo – prie jų laiko pridedamos 3 sekundės. Jei viena sekunde pavėluoja – pridedama viena sekundė.

Paveikslėlis


Aviacijos Pasaulis taip pat buvo rinktinės rėmėju

Vartotojo avataras
svajoklis
Pranešimai: 1440
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
Miestas: Taurage

Re: 1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Standartinė svajoklis » 28 Spa 2013, 21:52

Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4

paskutinis
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 23 Lap 2013, 22:50
Miestas: Šiauliai

Re: 1 FAI Paramotorų Pasaulio Slalomo čempionatas 2013

Standartinė paskutinis » 24 Lap 2013, 14:13

Šaunuoliai vyrai ir dėkuj už puikius video :!wink:

Skelbti atsakymą