SOS Techninė PAGALBA
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
Isilgine asis - nuo sparno priekines biaunos iki galines. Kaip sioje asyje sparnas gali lankstytis pirmyn/atgal?Almis rašė:Ant pilno speed,o su atleistais trimeriais sparnas „kolbasinasi“ (lyg ne pats sugalvojau, o kažkur forume skaičiau šį terminą). Þodžiu lankstos per išilginę ašį pirmyn atgal, nepamenu, kad laisvūniški sparnai taip lankstytūsi. Kame reikalas?
Greiciausia pagal isilgine asi sparnas tik juda (pirmyn/atgal), o lankstosi pagal skersine asi. Jeigu taip, greiciausia, kad visiskai ismynus speeda ir atleidus trimerius sparnas atsidauria ties frontalinio luzio riba. Taciau priekineje briaunoje esantys voztuvai (firminis APCO ismislas) suspeja atsidaryti ir padidinti slegi sparno viduje. Pradejusi bliuksti priekine sparno dalis trumpam issilygina ir ciklas vel prasideda is naujo... Jeigu ne voztuvai, ivyktu klasikinis frontalas. Tai tokia filosofija...
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
I kilimo svori priskaiciuojamas ir sparno svoris, o motoras skaiciuojamas tusciu baku. Pekrovimu cia ne is tolo nesviecia.Almis rašė:Sparnas APCO Thrust M (motorinis). Svoriui pilotas+motoras 85-135 kg. Man su pilnu baku gaunas apie 140 kg, todėl manau, kad dėl perkrovos greitis viršyja projektinį. Daugiau var neįsivaizduoju.
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.
- Almis
- Pranešimai: 181
- Užsiregistravo: 01 Vas 2006, 22:11
- Miestas: Kupiškis
Atrodo, kad kolega pilnai būsit teisus ir dėl ašių ir dėl visa kita. Tik dabar pamačiau tas kišenes, tiksliau mačiau ir anksčiau, tik neįkirtau kam jos skirtos. Frontalų teko apturėt matyt kokius desėtką, nes turėjau „malonumą“ skraidyt su tokiu ukrainietišku tų metų stebūklu, kaip „Elf“. Bet tikrai jo nenorėčiau apturėt su motoru, teks daryt išvadas.Reno rašė:Isilgine asis - nuo sparno priekines biaunos iki galines. Kaip sioje asyje sparnas gali lankstytis pirmyn/atgal?Almis rašė:Ant pilno speed,o su atleistais trimeriais sparnas „kolbasinasi“ (lyg ne pats sugalvojau, o kažkur forume skaičiau šį terminą). Þodžiu lankstos per išilginę ašį pirmyn atgal, nepamenu, kad laisvūniški sparnai taip lankstytūsi. Kame reikalas?
Greiciausia pagal isilgine asi sparnas tik juda (pirmyn/atgal), o lankstosi pagal skersine asi. Jeigu taip, greiciausia, kad visiskai ismynus speeda ir atleidus trimerius sparnas atsidauria ties frontalinio luzio riba. Taciau priekineje briaunoje esantys voztuvai (firminis APCO ismislas) suspeja atsidaryti ir padidinti slegi sparno viduje. Pradejusi bliuksti priekine sparno dalis trumpam issilygina ir ciklas vel prasideda is naujo... Jeigu ne voztuvai, ivyktu klasikinis frontalas. Tai tokia filosofija...
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
http://www.apcoaviation.com/infowindow. ... tvalve.aspAlmis rašė:.... Tik dabar pamačiau tas kišenes, tiksliau mačiau ir anksčiau, tik neįkirtau kam jos skirtos.
- Almis
- Pranešimai: 181
- Užsiregistravo: 01 Vas 2006, 22:11
- Miestas: Kupiškis
Dėkui kolega, viskas labai išsamiai atsakyta. Tik niekaip neįkertu nachren daryti tokį speed,ą kurio negali naudoti išmynęs ligi galo. Geriau padaryti mažesnę eigą ir vsio. Èia panašiai, kaip pagamint mašiną kuri šiaip lėktų 300, bet prie 200 automatiškai įsijungia stabdžiai.Reno rašė:http://www.apcoaviation.com/infowindow. ... tvalve.aspAlmis rašė:.... Tik dabar pamačiau tas kišenes, tiksliau mačiau ir anksčiau, tik neįkirtau kam jos skirtos.
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
- Almis
- Pranešimai: 181
- Užsiregistravo: 01 Vas 2006, 22:11
- Miestas: Kupiškis
Nu man tai tokie konstrukciniai sprendimai keistokai atrodo, mašinų tuo labiau, čia tas pats kas spausti ir gazo ir atabdžių pedalą iškart abu lyg dugno. Pasaulis deja nelogiškumų pilnas arba kitaip sakant-netobulas pasaulis. Bent jau išsiaiškinau problemą, tai gerai.Reno rašė:Visiems galingiems automobiliams imontuojami ribotuvai, kurie suveikia isibegejus iki 250 km/h .
Mink speed'a iki galo, bet neatleisk pilnai trimeriu ir ziurek kaip elgiasi sparnas. Esant reikalui speeda galima atleisti akimirksniu. Trimeriu, deja, taip greitai "neuzdarysi"...
- Šaras
- Pranešimai: 194
- Užsiregistravo: 31 Sau 2009, 19:11
Jei masina galu varoma ir pavaru deze automatine ir stovi vietoj (pvz prie sviesoforo) - gaunasi visai smagus efektos is tokios kombinacijosAlmis rašė:Nu man tai tokie konstrukciniai sprendimai keistokai atrodo, mašinų tuo labiau, čia tas pats kas spausti ir gazo ir atabdžių pedalą iškart abu lyg dugno. Pasaulis deja nelogiškumų pilnas arba kitaip sakant-netobulas pasaulis. Bent jau išsiaiškinau problemą, tai gerai.
- Almis
- Pranešimai: 181
- Užsiregistravo: 01 Vas 2006, 22:11
- Miestas: Kupiškis
Jo, smagus, kai mašina tėvų, o dar geriau uošvių, o kai iš savo kišenės padangos pirktos, tai jokio čia smagumo nematau, kai padangos vienai dienai, o dirbt reiks po to mėnesį...Ðaras rašė:Jei masina galu varoma ir pavaru deze automatine ir stovi vietoj (pvz prie sviesoforo) - gaunasi visai smagus efektos is tokios kombinacijosAlmis rašė:Nu man tai tokie konstrukciniai sprendimai keistokai atrodo, mašinų tuo labiau, čia tas pats kas spausti ir gazo ir atabdžių pedalą iškart abu lyg dugno. Pasaulis deja nelogiškumų pilnas arba kitaip sakant-netobulas pasaulis. Bent jau išsiaiškinau problemą, tai gerai.