Puslapis 221

Parašytas: 27 Gru 2008, 22:07
Walds
Jei variklis paskraidęs tikrink laidus. Man buvo nulūžę laidai kur išeina
iš generatoriaus (korpuso) 3 laidai. Laidai laikėsi ant platmasės o viduje
buvo lūžę. Variklis puikiai vedasi, duodi gazo dusta ar užgesta kada nori.
laidus pasikeičiau- viskas ÈIKI (kaip Grikienis sako). :o

Parašytas: 27 Gru 2008, 22:43
Gintaras
Gausi Vilmantai dar iki manes pametet motoriuka-jeigu reikes pakeisui visa nauja motora,ne tik laidus ar kokia su....relyte.Pas mane jis ejo be priekaistu kaip sako (delo mastera baitsa) :D
Jei SIMONINI dar neiskrete tokios kiaulystes-butinai iskres :lol: pats patyriau :cry:

Parašytas: 27 Gru 2008, 23:24
Ricardas
5 val. marsrute jie dirba be priekaistu kai susidraugauji su JPXais.

Parašytas: 27 Gru 2008, 23:48
Minde ppg
Viskas bus ok, nepergyvenk. Ras Gintaras ta maza problemyte. As taip pat sukdavau daug galva, bet dazniausiai budavo, tai pypke, tai akumuliatorius.
To motoro patikimumas nerealus, as stebiuosi kaip vis dar dirba kaip laikrodis prasukus per diena po 5 valandas, ir daugeli is ju be sustojimo.

Parašytas: 28 Gru 2008, 13:39
Sigis
Vilmantai, pas mane po metu skraidymo atsirado panasiu problemu, teko net marsruta po 75 km nutraukt, toli nuo startavietes. Po Gintaro serviso, vel eina kaip laikrodis. Mano patarimas visiems, - karta metuose, kaip ir automobiliui, i servisa, pas Gintara, ir vargo nematysite. Nebent patys esat kruti mechanikai.

Parašytas: 28 Gru 2008, 22:41
Vilmantas
Patarimas buvo suprastas,motoriukas jau Gintaro rankose antra karta.Tik gaila,kad jis tik rugsejo 25 d.pirma karta startavo,dabar +-30 val.Manau per toki laika dar nebuvo butinybes Gintarui jo "prudyti" perziurai.O ir gedimas be to "navatnesnis" uz "navatna".Zemej dirba be priekaistu,istampiau kiek imanoma laidus,pervarziau laidu sujungimus,del viso pikto pakeiciau zvake,galvojau siandien dar karteli pabandysiu.Ir....pabandziau,kaip tik pasilusiam motorui ore gazu,taip jis ir uzgesta!(laimei viskas sekmingai,bet pasirdzius siek tiek jau pakuteno).Dabar lieka laukti specialisto isvadu ir tiketis kad bus is jo isvarytas tas setonas!!!!! :(

Parašytas: 29 Gru 2008, 12:14
Reno
Sigis rašė:... Mano patarimas visiems, - karta metuose, kaip ir automobiliui, i servisa, pas Gintara, ir vargo nematysite. Nebent patys esat kruti mechanikai.
Gydytojai moterims pataria bent karta per metus pas ginekologa apsilankyti. Taciau "krutu" (su krutimis tai, zinoma, susije, bet ne tiesiogiai!) mechanikiu ju tarpe ne kiek nemazeja... :lol:

Panasi problema, Vilmantai, man buvo praejusia vasara (uzsivesdavo ir laisva eiga veike puikiai, startuojant - trauka dingdavo vos atplysus nuo zemes). Su Gintaru pakeiteme visa elektros sistema, deja... Priezasti (nepakankamas kuro tiekimas) issiaiskinau tik po 2-3 sav. eksperimentu. Apie istorija su "kriause" (ji man reikalinga, nes naudoju kitoki karbiuratoriu) jau esu rases.
Apie kuri filtru problemas Gintaras zino kuo puikiausiai. As pirmiausia tikrinciau kuro sistemos sandaruma. Zemoje temperaturoje skaidrios plastikines slangeles sukieteja ir per ju sujungimus i kuro magistrale pradeda siurbti ora!

Parašytas: 29 Gru 2008, 16:24
Ricardas
yra megeju visokiems tokiems precendalams.gal kas nores dirzelio itempimo matuoklio.

http://www.vigorus.lt/index.php?cid=103&item_id=1710

Parašytas: 29 Gru 2008, 17:36
Vidas
Tik va gaila kad to itempimo skrendant nerodys :cry:

Parašytas: 29 Gru 2008, 19:55
Ai varom
Reno rašė:
Sigis rašė:... Mano patarimas visiems, - karta metuose, kaip ir automobiliui, i servisa, pas Gintara, ir vargo nematysite. Nebent patys esat kruti mechanikai.
Gydytojai moterims pataria bent karta per metus pas ginekologa apsilankyti. Taciau "krutu" (su krutimis tai, zinoma, susije, bet ne tiesiogiai!) mechanikiu ju tarpe ne kiek nemazeja... :lol:

Panasi problema, Vilmantai, man buvo praejusia vasara (uzsivesdavo ir laisva eiga veike puikiai, startuojant - trauka dingdavo vos atplysus nuo zemes). Su Gintaru pakeiteme visa elektros sistema, deja... Priezasti (nepakankamas kuro tiekimas) issiaiskinau tik po 2-3 sav. eksperimentu. Apie istorija su "kriause" (ji man reikalinga, nes naudoju kitoki karbiuratoriu) jau esu rases.
Apie kuri filtru problemas Gintaras zino kuo puikiausiai. As pirmiausia tikrinciau kuro sistemos sandaruma. Zemoje temperaturoje skaidrios plastikines slangeles sukieteja ir per ju sujungimus i kuro magistrale pradeda siurbti ora!
Siandien gydytoju ekspertu komisija, susidedanti is Gintaro, Aloyzo, pagalbinio juodiems darbasm manes ir virsininko Renvio, isnarstem visa Vilmanto motora. Liga rasta ir pataisyta - uzsikises kuro filtriukas bake. Pas Vilmanta idetas papildomas filtriukas pries karbiuratoriu. Ir tas uzsikises. Isvada - Rokisky taip daznai pusto ir pripusto. Epikrize - Nuo nauju metu mesti pustyti.

Sekmes skraidymuose!