Puslapis 11

Keiciu

Parašytas: 04 Rgs 2016, 11:14
svajoklis
Keičiu zema pakaba JPX paramotorui i auksta "raguota". Arba perkam JPX "ragus".

Re: Keiciu

Parašytas: 04 Rgs 2016, 18:40
Ramsas
Kuo nepatiko žema pakaba? Koks žemos pakabos tvirtinimas ant JPX, kaip jis atrodo? Ar tiktų esami stropų laisvi galai žemai pakabai, jei dabar yra naudojami su aukšta pakaba?

Ramūnas

Re: Keiciu

Parašytas: 04 Rgs 2016, 19:17
Kęstutis M
Pirmiausia reikia žiūrėt ar žema pakaba tiks keitėjui, nes turi būt specialus tvirtinimai , o daugumoje senų modelių nėrą kaip įdėt šonkaulius.
Ragai tinka visiems.

Tik nesuprantu kam keisti? Kodėl keičiama į blogesnį variantą, nebent norima pakenkti pilotui ir jį nustumti į dar 20 m. atgal.
Europoje gal nebėr šalies kur gaminami motorai su ragais. Tai atgyvena kuria dar galima sutikti rusijoje ar "bananų" šalyse ( kaip Lietuva).
Pasaulio čempionatuose kai dalyvavom su ragais tai užsieniečiai fotkino kaip antikvariatą ir tai buvo prieš 15 m.
Tad toks poelgis sunkiai suvokiamas.

Re: Keiciu

Parašytas: 04 Rgs 2016, 21:04
svajoklis
Kęstutis M rašė:Pirmiausia reikia žiūrėt ar žema pakaba tiks keitėjui, nes turi būt specialus tvirtinimai , o daugumoje senų modelių nėrą kaip įdėt šonkaulius.
Ragai tinka visiems.

Tik nesuprantu kam keisti? Kodėl keičiama į blogesnį variantą, nebent norima pakenkti pilotui ir jį nustumti į dar 20 m. atgal.
Europoje gal nebėr šalies kur gaminami motorai su ragais. Tai atgyvena kuria dar galima sutikti rusijoje ar "bananų" šalyse ( kaip Lietuva).
Pasaulio čempionatuose kai dalyvavom su ragais tai užsieniečiai fotkino kaip antikvariatą ir tai buvo prieš 15 m.
Tad toks poelgis sunkiai suvokiamas.
Tam yra rimta priezastis...Skrydziu saugumo tikslais...

Re: Keiciu

Parašytas: 04 Rgs 2016, 21:33
Kęstutis M
svajoklis rašė:
Kęstutis M rašė:Pirmiausia reikia žiūrėt ar žema pakaba tiks keitėjui, nes turi būt specialus tvirtinimai , o daugumoje senų modelių nėrą kaip įdėt šonkaulius.
Ragai tinka visiems.

Tik nesuprantu kam keisti? Kodėl keičiama į blogesnį variantą, nebent norima pakenkti pilotui ir jį nustumti į dar 20 m. atgal.
Europoje gal nebėr šalies kur gaminami motorai su ragais. Tai atgyvena kuria dar galima sutikti rusijoje ar "bananų" šalyse ( kaip Lietuva).
Pasaulio čempionatuose kai dalyvavom su ragais tai užsieniečiai fotkino kaip antikvariatą ir tai buvo prieš 15 m.
Tad toks poelgis sunkiai suvokiamas.
Tam yra rimta priezastis...Skrydziu saugumo tikslais...

Kaip instruktorius matau nelabai suvokiat saugumo prasmę. Jūs norit mokinį išmokyti nieko nejausti ir nieko nesuprasti apie sparną ar tai kas su juo dedasi, nes būtent su ragais taip ir yra.
Ar tikslas kai buvusios Alytaus mokyklos "ASA" tik paleisti mokinį kuris nejaučia ir nieko nesupranta apie sparną, tik kad skristu?
Pilotas skrendanti su ragų sistemą pajaučia sparną tik tuo atveju , kai tik sparną visiškai "Susideda" arba lūžta apie 50%.

Skridimas su ragais, tai kaip važiavimas su mašina kurios langai užklijuoti matinę plėvele.

Re: Keiciu

Parašytas: 05 Rgs 2016, 20:43
Ramsas
Jei užtektų tik apsikeisti detalėmis, tai aš manau keisčiau savo JPX aukštą raguotą pakabą į žemą.
Kurios dalys ten turėtų būti apkeičiamos?

Re: Keiciu

Parašytas: 05 Rgs 2016, 20:52
svajoklis
pasuk tuo telefonu pasikalbesim. galimi visi variantai....duodam sonkaulius, pakaba, imam ragus, pakaba....

861406832 Kęstutis

Re: Keiciu

Parašytas: 06 Rgs 2016, 17:03
Genovaite
Svarbu , kad pakaba sedima nebutu siaura labai - vaikiska, o laisvesne

Re: Keiciu

Parašytas: 06 Rgs 2016, 20:06
viesulas
...pagal moterišką figūrytę :in_love: , 90x60x90.

Re: Keiciu

Parašytas: 06 Rgs 2016, 22:12
Genovaite
aciu tinka