Aloyzas Liaukus rašė:Gerbiamieji
Todel pradedu vel viska is naujo:
1. Pradzioje siulau dar karta susipazint su CAA deleguota teise ULOPF, licencijuot savo federacijoje esancius pilotus:
http://www.paramotors.lt/index.php?opti ... Itemid=183" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas nesivargina atsidaryt sios nuorodos tuomet trumpai:
tai yra musu izanginiam puslapyje- Mokyklos
atsidarius yra
ULOPF licencijavimo tvarka
prasymas priimti i mokykla
2. Tiems kas vel nesivargins skaityt sio dokumento trumpai:
licencijavimas t.y. piloto mokinio ir piloto licencijos isdavimo tvarka (licencijavimas) vykdomas
tik per akredituotas mokyklas
a. mokinio licencijas isduoda ULOPF (ne mokykla), baigusiems mokyklos kursa ir rekomendavus mokyklai. Licencija isduodama vieneriems metams
b. piloto licencija taip pat isduoda ULOPF laikant egzaminus prisijungus prie egzaminu sistemos mokiniui ir instruktoriui, sia lic. galima laikyt nepraejus ir metams po mok. lic. gavimo. Lic. galioja 5 metus
3.Jau rasiau KOVO 27/2010metu, kai tik buvo ikurta mokykla. Taciau prisipazinkit sau kas skaite tai ir kas kreipesi del licenciju.
(pasiziurekit forume: Bendras, ASA mokykla)
turinys:
Aloyzas Liaukus » Šeš Kov 27, 2010 12:40
Pranešimas
Tie pilotai, kas turit įrašą savo skraidymų knygelėje:
"Savarankiškai skrist leidžiu",
su Egidijaus Klemanskio arba Aloyzo Liaukaus parašais
prašom paruošt dokumentus ULOPF MP piloto mokinio licencijai gaut.
reikalinga:
1. prašymas ( rasite pradiniam puslapy ir Mokyklos )
2. foto 2vnt
3. Galiojanti vairuotojo medicinos pažyma (kopija) 2vnt
4. iš knygelės su įrašu "savarankiškai skristi leidžiu" kopija 1vnt
5. skraidymų knygelės su metiniu įrašu, klubo antspaudu ir klubo vadovo parašu kopija 1vnt
6 Sumokėti klubo mokesčiai
7. 15 lt
4. del pinigu:
a. Mokinio licencija nuo nulio:
Mokymosi kursas pagal patvirtinta CAA ir ULOPF programa, vienos valandos kaina 60 lt (kai kuriems tai trunka ilgai, del ju paciu asmeniniu priezasciu),
15 lt administracinis mokestis, tai kad reikia visus paruostus mokymosi dokumetus (pamoku laikmacius, ivertinimus, prasymus, egzaminu ivertinima, rekomendacija) surasyt, pristatyt i ULOPF
Mokyklinis egzas 50 klausimu kompe, 60 lt instruktoriaus valanda
b, Mokinio lic., kurie jau turi irasus "skrist savarankiskai leidziu", arba klubo pilotai, kurie nesimoke mokykloj, bet gali pademonstruot skrydi pagal uzduotus instruktoriaus pratimus
tai isimtis tik klubo zinomiems pilotams, kitiems turi praeit minimalu kursa kur turi demonstruoti savo gebejimus skrist ir zinias
Mokymosi kursas pagal patvirtinta CAA ir ULOPF programa, vienos valandos kaina 60 lt
15 lt administracinis mokestis, tai kad reikia visus paruostus mokymosi dokumetus (pamoku laikmacius, ivertinimus, prasymus, egzaminu ivertinima, rekomendacija) surasyt, pristatyt i ULOPF
d. PILOTU mokinio licencija NEKAINUOJA, JA ISDUODA ULOPF pateikus auksciau isvardintus dokumentus ir mokyklos rekomendacija,
egzaminu negali priiminet tas instruktorius, kuris moke pilota (skaityt ULOPF licencijavimo nuostatuose, o ir visose aviacinese mokymo programose)
C. Piloto licencija
laikomas egzaminas per interneta prisijungus instruktoriui ir mokiniui kartu klausimo atsakymui 2min, laikas nesisumuoja
Pateikiami dokumentai
Piloto mok. Lic.
sveikatos pazymejimas
2 foto
ULOPF mokestis neULOPF nariams t.y. "laisviesiems" pilotams 250 lt
ULOPF nariams 50 lt
dokumentacija 15 lt
instruktoriaus sugaistas laikas kartu su egzaminuojamuoju laikant egzamina 60 lt/val
D Piloto instruktoriaus lic. (skaityt Lic. nuostatas )
Pabandom sudet babkes
a.naujas mokinys nuo nulio 1000-1200 lt antzeminis mokymas ir pirmas pakilimas
licencija 0, dokumentacija 15 Lt
b. paskraides (punktas 4b)
licencija 0, dokumetacija 15, instruktoriaus valanda 60 lt
c Pilotas
neklubietis neULOPFietis 250
dokumentacija 15
instruktoriaus valanda 60 lt
Ulopfietis lic. 50
dokumentacija 15
instruktoriaus valanda 60 lt
D. Nei viena mokykla pasaulyje neprivers ir sau nestato tikslo ismokyt- visos mokymo istaigos duoda pagrindus ir jau pacio besimokanciojo tikslas yra siekt ar nesiekt licencijos .
Nemanykit, kad ASA tikslas yra isleist kuo daugiau licencijuotu pilotu, tai paciu pilotu reikalas turet licencija.
Atsiprasymu nelaukiu, del kaltinimu korupcija ir "aviacines laisves varzymu", taciau bukit tokie malonus ir skaitykit kas parasyt ir nevarinekit bereikalingu emociju.
Priedo, pasiskaitykit Aivaro atsakymus, kurie iliustruoja lygiai ta pat ka as parasiau tik detaliau ir LABIAU SUKRAMTYTAI tiems, kas neskaito, nenori skaityt nesidomi ir kelia bereikalinga veja lipdami ant "backos".
Taip pat buvau pateikes palengvinima tam, kad sumazint besimokanciuju islaidas visoje Lietuvoje esantiems ir besiruosiantiems skraidyt. TAi
antzeminio paruosimo mokytojai: Utenoje, Kaune, Vilniuje, Rokiskyje, Klaipedoje, kurie, kaip RAimondas teisingai sake- nera instruktoriai, bet gali padet naujokams ibrist i dangu su mazesnem islaidom
Pavyzdziui: kad zmogui is Klaipedos nereiktu trenktis i Alytu ir eit pamokas - jis gali atvaziaves tik priduot tai ka ismoko, kad sertifikuotas instruktorius galetu patikrint jo zinias ir sugebejimus, uzpildyt jo mokymo lapa ir pasakyt klaidas jo "dvasiniam" ruosejui
Kaip dar aiskiau parasyt? jei kam neaisku - atsakysiu papildomai
Jei kas norit - yra visos galimybes kurt kitas mokyklas, niekas nedraudzia, netgi gal steigejai sutiktu ir parduot sia mokykla tam kas noretu test si idomu ir dekinga aviacini darba?.
Beje, pasiteiraukit pas motoskraidyklininkus, kokiu jie turi problemu kai neturi mokymo istaigos, bet sitai laisvalaikio pasiskaitymui nuo brangaus skraidymo laiko.
Lietuvoj yra 4 licencijuoti instruktoriai:
Jurgis Smarlovskis
Gregorijus Orlovas
Egidijus klemanskis
Aloyzas Liaukus
Pasirinkimas yra, taciau suzinokit salygas: ar gaus pazymejima ar licencija baige, apie mokymo programas, kainas ir kitus klausimus.
Taigi, drakonu but irgi yra atsakomybe ir pareiga.
tikiuosi inesiau supratimo?
Aloyzas Liaukus
PS
Klubas, mokykla ir ULOPF yra atskiros organizacijos, kiekviena veikia pagal savo istatus ir programas .