Bet po 24 val. , paramotoras stovi kaip naujas . Zenonui pakartotinai skambint nereikia .
Atvažiuoji , pasiimi , ir skrendi kaip nieko nebuvę. Dirba tam kad skraidyt galėtume visada ....
Tai kaip tik dėl per staigaus gazo taip ir atsitiko. Dėl motoro sukimo momento gavo tvistą. Dar pablogino tai, kad bėgo ne kartu su sparnu. Sparnas į dešinę, pats į kairę. Jei būtų buvę atvirkščiai, būtų išskridęs nes būtų kompensuotas sukimo momentas. Ta pati situacija kaip Aivarui prie Baltojo tilto. Vienintelis dalykas, ką tokiu atveju galima padaryti, tai kaip tik nuiminėti gazus, bet kadangi priekyje buvo mašinos, tai pasirinkimo neturėjo.Sauliukas rašė:Kada čia taip?
Juk reikėjo gazu daugiau ir būtų nuskridęs .
laikinu ir šeirinuLY2EK rašė:Tai kaip tik dėl per staigaus gazo taip ir atsitiko. Dėl motoro sukimo momento gavo tvistą. Dar pablogino tai, kad bėgo ne kartu su sparnu. Sparnas į dešinę, pats į kairę. Jei būtų buvę atvirkščiai, būtų išskridęs nes būtų kompensuotas sukimo momentas. Ta pati situacija kaip Aivarui prie Baltojo tilto. Vienintelis dalykas, ką tokiu atveju galima padaryti, tai kaip tik nuiminėti gazus, bet kadangi priekyje buvo mašinos, tai pasirinkimo neturėjo.Sauliukas rašė:Kada čia taip?
Juk reikėjo gazu daugiau ir būtų nuskridęs .
Atidžiau žiūrint tvistą jis ne gavo ore, o pasidarė pats dar ant žemės bėgdamas...LY2EK rašė:Dėl motoro sukimo momento gavo tvistą.
Labai norint, į tokią situaciją galima pakliūti ir su Gintaro ragų sistema, kuri atrodo labai stabili. Sukimo momentai yra du. Vienas, kurį visi gerai žino, tai, kad su propeleriu besisukančiu prieš laikrodžio rodyklę, "traukia" į dešinę. Šitą galima kompensuoti gana nesunkiai užtraukiant tą asimetrinį diržą priekyje ir pns. Ir šitas sukimo momentas nėra pavojingas.Raimucka rašė:tai visgi šitoj sistemoj neišspręstas sukimo momentas....o gaila...jau gundžiausi...
TadasV rašė:Atidžiau žiūrint tvistą jis ne gavo ore, o pasidarė pats dar ant žemės bėgdamas...
Pats tingėjau žaisti, nes su mano ROTOR 130 nelabai jaučias sukimas, bet šita pakaba labai lengvai reguliuojasi.
Pilotui reikėjo kairio karabino pakabinimo tašką pastumt atgal (arba dešinio į priekį) ir sukimo momentas būtų kompensuotas.
Skraidome eksperimentiniais orlaiviais, įrangos suderinimas yra kiekvieno reikalas, ypač juk pilotas ne naujokas. Nematau čia jokios sisteminės ZeroMotor problemos.
Per silpnas motoras, mažai galiosRicardas rašė:Po tokio nusileidimo aišku kas liko iš paramotoro.
Bet po 24 val. , paramotoras stovi kaip naujas . Zenonui pakartotinai skambint nereikia .
Atvažiuoji , pasiimi , ir skrendi kaip nieko nebuvę. Dirba tam kad skraidyt galėtume visada ....