logo-rausvas

 

   

       forumas-paskut

 

Motorizuotas parasparnis – Kas tai ?  

                

jauniausias brolis motorinių skraidymo aparatų šeimoje. „Gimęs” Prancūzijoje, paskutinų XX-jo amžiaus dešimtmečių sandūroje, šis skraidymo būdas netrukus paplito visame pasaulyje. Priežastys, nulėmusios tokį spartų motoparasparnių populiarumą – lengva ir labai kompaktiška konstrukcija (išardytas skraidymo aparatas nesunkiai telpa automobilio bagažinėje), sąlyginai paprastas valdymas (esant palankioms meteosąlygoms pirmąjį savaraknišką skrydį galima atlikti jau pirmosios mokymo savaitės pabaigoje) bei nedideli ekspoloatacijos kaštai (skrydžio valandai pakanka 3-4 litrų automobilinio benzino). Saugiam pakilimui ir nusileidimui net nereikia aerodromo – pilnai pakanka atviros, maždaug krepšinio dydžio aikštelės pievos. Todėl nenustebkite išgirdę, kad kai kurie skraidūnai i orą kyla vos ne greta savo kiemo tvoros.

 Traikas - tai paramotoro brolis . Pilotas skrenda sėdėdamas vežimėlyje. Motoras naudojamas toks pat, tokios pat konstrukcijos.Sparnas taip pat  .Pilotams nereikia kylant motoro svorio laikyt  ant nugaros.Jis patogiai sėdi . Traikas mažiau mobilus transportuojant. Pakilimui lygesnės pievutės reikalauja.Traikai kaip ir paramotorai būna vienviečiai ir dviviečiai.

 



     pj3   

Motorizuotas parasparnis , paramotoras , paramotor - tai mes

LAK       logo fai   ULOPF logo  CAA